به گزارش خبرگزاری مهر، میرداد میردادی گفت: بازگشایی برخی از راههای اصلی استان که بر اثر بارندگی‌های اخیر در بهمن ماه ۹۸ موجب ریزش کوه و آب بردگی شده بود با تلاش شبانه روزی راهداران زحمتکش بازگشایی و تردد در محورهای مواصلاتی برقرار است.

معاون راهداری افزود: باتوجه به بارندگی‌های شدید مرحله اول و دوم در شرق استان که موجب بسته شدن و آبردگی تعداد زیادی از جاده‌های روستایی شده بود توسط راهداران با توان ماشین آلات، تجهیزات و امکانات در اختیار خودو با کمک ادارات کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای سایر استان‌های کشور (اصفهان –لارستان-بوشهر-خراسان رضوی- قزوین-مازندران-خوزستان-فارس- کرمان جنوبی)، بخش خصوصی و ارگان‌های دولتی ونظامی موفق به بازگشایی مسیر و تردد در محورهای روستایی برقرار است.

میردادی خاطرنشان کرد: در بارندگی مرحله سوم نیز تعدادی از مسیرها مسدود شد که با بسیج کردن تمام امکانات، کلیه راههای مسدود شده بازگشایی گردید.

این مقام مسئول اضافه کرد: محور زیرکوه گافر (بشاگرد) روستاهای سگن، سگرکن، جنگل و آخران به وسیله دستگاه‌های بخش خصوصی مشغول به بازگشایی می‌باشند و طی ۷۲ ساعت آینده با توان و تلاش عوامل راهداری بازگشایی خواهند شد و محور کوند، تومان احمد و گاوکش بوسیله یک دستگاه لودر از تاریخ ۲۸/‏۱۱/‏۹۸‬ بازگشایی محورهای مسدود آغاز خواهدگردید.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان ادامه داد: بیشتر جاده‌های روستایی در شرق استان با توجه به نوع مصالح و جغرافیای آن منطقه به محض وقوع بارندگی شدید، باعث جاری شدن رودخانه‌ای فصلی می‌شود که موجب آب بردگی و مسدود شدن مسیر می‌شود و نیاز به احداث راههای روستایی می‌باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.