محمد احمدی دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این شمار شعبه مربوط به مراکز انتخابیه شهرستان های میناب، رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب در خصوص رأی گیری در مناطق سخت گذر شرق هرمزگان گفت: برای مناطق سخت گذر از خودروهای کمک دار استفاده خواهیم کرد و همچنین پیش بینی شرایط بحرانی نیز انجام شده و یک فروند بالگرد برای این شرایط در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در انتخابات، افزود: انتخابات نقطه امید مردم برای ایجاد تغییر در جامعه و از ویژگی‌های برجسته نظام سیاسی جمهوری اسلامی ایران است که در قانون اساسی به شکل ویژه به آن توجه شده است.

این مقام مسوول تاکید کرد: رعایت اصل بی طرفی و صیانت از آرای مردم از مهمترین اولویت‌ها برای مجریان برگزاری انتخابات است و این مساله همواره مورد تاکید مسوولان است.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در هرمزگان همزمان با سراسر کشور دوم اسفندماه امسال برگزار می شود.

استان هرمزگان دارای پنج کرسی نمایندگی مجلس شورای اسلامی شامل سه نفر در شهرستان‌های بندرعباس، بندرخمیر، قشم، حاجی آباد و بوموسی، یک نفر در شرق این استان شامل شهرستان‌های بشاگرد، رودان، سیریک، جاسک و میناب و یک نفر در غرب این استان شامل شهرستان های بندرلنگه، بستک و پارسیان است.

حوزه انتخابیه بندرعباس شامل بندرعباس(مرکز)، بندرخمیر، قشم، حاجی آباد و بوموسی، شرق هرمزگان(شهرستان‌های بشاگرد، رودان، سیریک، جاسک و میناب)، حوزه غرب هرمزگان(شهرستان‌های بندرلنگه، بستک و پارسیان) است.

در این دوره از مجموع ۱۱۳نفری که به فرمانداریهای حوزه انتخابیه و ستاد انتخابات هرمزگان مراجعه کرده ومدارک خود را تحویل داده بودند ۲۰ نفر انصراف داده که ۹۳ نفرباقی ماندند و ازاین تعداد ۴۳ نفر بدلیل نداشتن شرایط احراز در هیات نظارت رد شدند.

از باقی مانده این افرد صلاحیت ۴۹نفر درهیات نظارت برای حوزه مرکزی ، شرق وغرب استان هرمزگان تایید شد و خود را برای رقابت نفس گیر یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی آماده می کنند.

از این تعداد ۳۱ نفر نامزد نمایندگی مجلس برای حوزه انتخابیه بندرعباس، ۷ نفر در شرق استان هرمزگان و ۱۱ نفر در غرب استان در این دوره از انتخابات اجازه تبلیغات در موعد مقرر دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.