به گزارش روز دوشنبه پلیس هرمزگان فرمانده انتظامی استان در تشریح جزییات این خبر افزود: مأموران انتظامی شهرستان جاسک با اقدام پیچیده اطلاعاتی از حضور شرور و قاتل متواری به هویت" م-ج" در روستای برگی از توابع شهرستان جاسک مطلع شدند و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

سردار غلامرضا جعفری افزود: مأموران با اقدام فنی و شگردهای پیچیده پلیسی مخفیگاه این شرور مسلح را در یک منطقه سخت گذر(صعب العبور) کوهستانی که بدون هرگونه راه دسترسی به ارتباط مخابراتی، بیسیمی وخودرویی بود و موقعیت جغرافیایی آن شامل پستی و بلندی های بسیار سخت و طاقت فرسا بود را شناسایی و با تشکیل چند گروه کارآزموده، مخفیگاه این شرور سابقه دار را محاصره کردند.

وی ادامه داد: فرد شرور با مشاهده مأموران اقدام به تیراندازی به سوی مأموران کرد که با توجه به هوشیاری و برتری حجم آتش پلیس، فرد شرور طی این درگیری مسلحانه کشته شد و در بازرسی مخفیگاه وی یک قبضه سلاح جنگی کلاشینکف به همراه سه تیغه خشاب و ۵۲ تیر فشنگ جنگی و ۱۵ پوکه کلاشینکف کشف شد.

سردار جعفری اظهار داشت: متهم سوابق متعددی کیفری نظیر ایجاد رعب و وحشت بین شهروندان، دوفقره قتل و ۴فقره تهدید به قتل در سطح شهرستان جاسک و بشاگرد، زورگیری، اخاذی، خلع سلاح پرسنل محیط زیست، به شهادت رساندن شهید عباس معصومی از مأموران پلیس راه جاسک و دومرحله درگیری با مأموران پلیس آگاهی و امنیت عمومی جاسک دارد.

شهید استوار دوم عباس معصومی گرجی روز پنجشنبه پنجم اسفندماه سال ۹۵در تیراندازی از سوی راکب یک دستگاه موتورسیکلت در مسیر پلیس راه میناب - جاسک شهید شد.
در این رویداد، راکب یک دستگاه موتور سیکلت در ۲۰ کیلومتری شهرستان جاسک به سوی ماموران پلیس راه میناب - جاسک که مشغول کنترل سرعت خودروهای عبوری بودند، تیراندازی کرد.
در این تیراندازی استوار دوم عباس معصومی راننده خودروی پلیس ‌راه میناب - جاسک به شدت زخمی ‌شد و بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.
شهرستان جاسک در ۳۳۰ کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.