رییس بهزیستی بندرخمیر شامگاه یکشنبه در حاشیه بهره برداری از این واحدهای مسکونی گفت: برای ساخت این خانه ها  ۳میلیار و ۶۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.
عزیز براندیش افزود: در راستای کمک به زندگی بهتر و توانمندسازی مددجویان، ساخت مسکن برای چهار خانوار بوده که ۲  خانوار دارای ۲ معلول بوده است.
وی بیان داشت: درحال حاضر نیز ۴۵ واحد مسکونی دیگر نیز در خمیر درحال ساخت است که تا هفته دولت سال آینده به بهره برداری می رسد.
رییس بهزیستی خمیر اظهارداشت:از این تعداد ۱۰ واحد مسکونی با اعتبار هرکدام یک میلیارد ریال برای ۲معلولیتی ها و ۳۵ واحد نیز با اعتبار هرکدام ۶۰۰ میلیون ریال برای تک معلولیتی ها ساخته می شود.
براندیش گفت: برای ساخت این تعداد واحد مسکونی ۲۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از محل سازمان بهزیستی  اعتبار درنظرگرفته شده است.
 از ابتدای اجرای طرح نهضت تامین مسکن تاکنون یک‌هزار و ۵۰۶ واحد مسکونی به مددجویان هرمزگان واگذار شده که  ۶۷۷ واحد در مرحله نازک‌کاری است.
این واحدهای مسکونی در راستای حمایت از گروه‌های هدف سازمان بهزیستی، جامعه ۲ معلولی و چند معلولی، زنان سرپرست خانوار و معلولان سرپرست خانوار ساخته شده است.
افزون بر ۱۰ هزار خانوار در ۲ حوزه توانبخشی و امور اجتماعی زیرپوشش بهزیستی هرمزگان قرار دارند.

خمیر با ۵۶هزار نفر جمعیت در ۷۵کیلومتری غرب هرمزگان واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.