به گزارش ایرنا، جاده دسترسی روستای سهیلی به ساحل نقاشه به طول ۶ کیلومتر و با ۶۰ میلیارد ریال اعتبار توسط فریدون همتی به بهره برداری رسید. با اجرای این طرح دسترسی مردم ۱۵ روستا از ساحل شمالی به ساحل جنوبی تسهیل شد.

مدرسه ۶ کلاسه لافت نیز در ۴۱۳ متر مربع زیربنا و با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال به ثمر نشست.

استاندار هرمزگان هم چنین طرح آسفالت معابر و زه کشی لافت را با اعتبار ۲۲ میلیارد ریال افتتاح کرد.

طرح گازرسانی به روستای کووه‌ای به طول ۳۲ کیلومتر و اعتبار ۶۰ میلیارد ریال از دیگر طرح‌هایی بود که توسط همتی به بهره‌برداری رسید. با بهره برداری از این طرح، یکهزار و ۶۷۰ خانوار زیر پوشش قرار گرفتند.

کلینیک ویژه تخصصی قشم نیز با اعتبار ۲۱ میلیارد و ۳۰ میلیون ریال از جمله طرح‌های امروز بود که توسط استاندار هرمزگان به بهره برداری رسید. این طرح در ۸۰۰ مترمربع در فضایی به مساحت ۲ هزارمترمربع و با ۲۲ اتاق ساخته شد. ۱۰ میلیارد ریال نیز هزینه تجهیز این طرح شد که ۳۰ متخصص و هشت پرستار در آن به ارائه خدمت مشغول می‌شوند.

از ابتدای دهه فجر تا کنون ۱۶ طرح با اعتبار یکهزار و ۸۶۴ میلیارد و ۵۷۱ میلیون ریالدر شهرستان قشم به بهره برداری رسید.

امروز همچنین ۲ طرح زمین‌های چمن ورزشی روستاهای طبل، لافت، رمکان،و شهرهای قشم و سوزا در مجموع با اعتبار ۹۰ میلیارد ریال و مرکز توانبخشی روستای هُلُر نیز با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال کلنگ‌زنی شد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتردر میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.