پویا تاجیک عصر دوشنبه پس از شکست تیمش برابر شهرداری بندرعباس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بازی امروز بسیار بازی خوب و تماشاگرپسندی بود و ما همه تلاش خود را برای پیروزی انجام دادیم و در کواتر اول و چهارم عملکرد قابل قبولی داشتیم.

وی افزود: اما متاسفانه به دلیل امتیازهای از دست داده در کواتر دوم و سوم، نتوانستیم در مجموع امتیازها به پیروزی برسیم و بازی را واگذار کردیم.

تاجیک با بیان اینکه از عملکرد بازیکنان در این بازی کاملا رضایت دارم، گفت: امیدوارم بتوانیم در دیدارهای بعدی بهتر ظاهر شویم و نقاط ضعف کمتری داشته باشیم.

سرمربی تیم شورا و شهرداری قزوین در رابطه با قرار گرفتن در جمع هشت تیم پلی آف، گفت: کار سختی است اما نشدنی نیست و ما امیدواریم که بتوانیم با تمرینات سخت و ارایه بازی های خوب و کسب امتیاز، در این مرحله قرار گیریم.

 تیم بسکتبال شورا و شهرداری قزوین در یک دیدار خارج از خانه برابر تیم شهرداری بندرعباس با نتیجه ۸۵ بر ۸۱ شکست خورد.

دیدار این دو تیم عصر دوشنبه هفتم بهمن در چارچوب رقابتهای هفته بیست و دوم لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور در سالن فجر بندرعباس برگزار شد.

نفت آبادان، شهرداری گرگان، شیمیدر تهران، پتروشیمی بندرامام، ذوب آهن اصفهان، توفارقان آذر شهر، رعدپدافند، مس کرمان، آویژه صنعت مشهد، مهرام تهران، نیروی زمینی تهران، شورای شهر قزوین، شهرداری بندرعباس و اکسون تهران، ۱۴ تیمی هستند که در فصل جدید لیگ برتر بسکتبال کشور حضور دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.