علی نیکویی شامگاه دوشنبه در نشست شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: عمده خسارت‌ها به حوزه های راه، مسکن و کشاورزی وارد شده است.

وی با تاکید بر تلاش همه دستگاه‌ها به منظور حل مشکلات مردم و بازسازی بخش های آسیب دیده، افزود: همه باید همواره پای کار باشیم و به صورت شبانه روزی و جهادی برای حل مشکلات تلاش کنیم.

نیکویی در بخش دیگری از صحبتهای خود در این نشست ضمن تسلیت ایام فاطمیه و شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: شهادت سپهبد سلیمانی درخت انقلاب را تنومندتر و باعث وحدت مردم ایران و جهان اسلام شد.

فرماندار بندرلنگه خاطرنشان کرد: مسوولان شهید سردار سپهبد سلیمانی را الگوی خود قرار دهند و با برخورد مناسب و پاسخگویی شفاف باعث رضایتمندی مردم شوند.

نیکویی در این نشست مساله انتخابات را نیز مورد اشاره قرار داد و افزود: دشمن ، انتخابات کشور را هدف قرار داده و با ایجاد تفرقه سعی در کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات دارد.

فرماندار بندرلنگه تصریح کرد: افرادی که در انتخابات نقش آفرینی میکنند توجه داشته باشند که رای مردم حق الناس است و بدون حاشیه به فعالیت خود ادامه دهند.

نیکویی تاکید کرد: مهمترین وظیفه ما برگزاری انتخاباتی سالم بر محور قانون است و اجازه نمی‌دهیم کسی در روند برگزاری انتخابات خللی ایجاد و یا سوء استفاده کند.

به دنبال فعالیت سامانه بارشی در استان هرمزگان سیلاب زیادی در اقصی نقاط استان  به ویژه شرق هرمزگان از جمله جاسک، سیریک و بشاگرد به وقوع پیوست و روستاهای منطقه تحت تاثیر آن قرار گرفتند و خسارت بسیاری به خانه‌های روستایی، تاسیسات آبرسانی وبرق، ابنیه و جاده‌ها درمنطقه جاسک و بشاگرد وارد شده است.

طبق اعلام معاون امور عمرانی استانداری هرمزگان، دربرآورد اولیه تاکنون سیل ۱۲هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال به زیرساخت‌ها وبخش‌های مختلف شهرستان‌های جاسک و بشاگرد خسارت وارد کرده است.

شهرستان جاسک و بشاگرد در ۳۰۰ کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده‌اند.

شهرستان بندرلنگه در ۲۴۰ کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.