کیوان براتی روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: سیل اخیر موجب شکسته شدن و سقوط ۳۰ پایه بتونی برق رسانی، سوختن ۲ دستگاه پست هوایی و آسیب به ۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه فشار متوسط و ضعیف در روستاهای میناب شده است. 
وی بیان داشت: در بارندگی اخیر براثر جاری شدن سیل و تخریب تاسیسات برقی، برق هشت روستای میناب قطع شد که در کمتر از ۲۴ ساعت برق هفت روستا وصل شد.
مدیر برق شهرستان میناب اظهارداشت: تنها روستای «دون» بخش سندرک میناب به علت نبود راه ارتباطی برق آن قطع بود که با بازگشایی مسیر برق آن تا پایان هفته پیش وصل شد.
براتی ادامه داد: پس از بارندگی روزهای جمعه و شنبه ۲۰ و ۲۱ دیماه جاری، ۵۰ نیروی عملیاتی در قالب ۱۱ گروه همراه با ۲۰ دستگاه خودروی سبک و سنگین عملیات اصلاح شبکه آسیب دیده را انجام دادند.

به دنبال فعالیت سامانه بارشی در استان هرمزگان در روزهای ۲۰ تا ۲۲ دی‌ماه سیلاب زیادی در شرق هرمزگان بویژه در جاسک و بشاگرد به وقوع پیوست و روستاهای منطقه تحت تاثیر آن قرار گرفتند.
بدنبال این سیلاب‌ها خسارت بسیاری به خانه‌های روستایی، تاسیسات آبرسانی و برق، ابنیه و جاده‌ها در منطقه جاسک، بشاگرد، سیریک و میناب وارد شده است.
شهرستان جاسک و بشاگرد در ۳۰۰ کیلومتری و میناب در ۹۰ کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.