مسوول واحد خواهران مجموعه فرهنگی امام رضا(ع) قشم روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در این همایش که با حضور جمع کثیری از بانوان قشمی برگزار شد، سیره عملی حضرت زهرا(س) در طول حیات مبارکشان مورد بررسی قرار گرفت.

رقیه پاروکش صیاد افزود: «فاطمه زهرا (س) الگوی جاودانه»، «فاطمه زهرا (س) در قرآن و سنت پیامبر (ص)»، «همگرایی جنبه سیاسی و عبادی شخصیت فاطمه زهرا (س)»، «تأثیر فاطمه زهرا (س) بر جنبه های تربیتی و خانوادگی» از موضوعات مطرح شده در این همایش بود.

وی ادامه داد: در این همایش ضمن تاکید بر نقش تربیتی حضرت زهرا(س) در تربیت فرزندان، الگوپذیری از ایشان با توجه به مقتضیات کنونی جامعه برای بانوان و دختران تبیین شد.

مسوول واحد خواهران مجموعه فرهنگی امام رضا(ع) قشم تصریح کرد: در این همایش همچنین شخصیت حضرت زهرا(س) به عنوان اولین مدافع حرم واکاوی شد.
وی افزود: گرامیداشت شهید سردار قاسم سلیمانی و بیان الگوپذیری ایشان از حضرت زهرا(س) به عنوان سرباز مدافع حرم از دیگر برنامه‌های این همایش بود.
پاروکش صیاد خاطرنشان کرد: روضه خوانی و سینه زنی در غم شهادت حضرت فاطمه(س) پایان بخش این همایش بود.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتردر میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.