شهردار درگهان عصر پنج شنبه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر، افزود: این مسابقات با همکاری فدراسیون والیبال از روز سه‌شنبه ۱۷ دی آغاز می‌شود و تا ۲۰ دیماه ادامه دارد.
سیدمحمد کاظمی‌شهرویی ادامه داد: ۹ تیم از ایران و ۱۶ تیم از کشورهای جمهوری چک، ژاپن، گامبیا، نروژ، روسیه، لاتویا، قطر، لهستان و صربستان در این مسابقات حضور خواهند داشت.
وی با اشاره به حضور ۳۰ نفر از کادر فنی هیئت والیبال استان در این مسابقات اظهار داشت: ۵ داور کشوری و ۱۰ داور استانی قضاوت این بازی‌ها را برعهده خواهند داشت.
کاظمی‌شهرویی افزود: بازیهای مقدماتی از شبکه استانی خلیج فارس و بازیهای رده بندی و نیز فینال مسابقات از شبکه سراسری ورزش پخش خواهد شد
شهردار درگهان گفت: ایجاد نشاط اجتماعی، ارزآوری از طریق جذب توریست ورزشی و معرفی درگهان به عنوان قطب توریستی بین المللی از اهداف برگزاری این مسابقات است
کاظمی‌شهرویی افزود: از آنجا که درگهان یک شهر تجاری محسوب می‌شود، برگزاری این گونه مسابقات می‌تواند آن را به قطب گردشگری-ورزشی تبدیل کند.
وی ادامه داد: کسب تجربه برگزاری تورهای داخلی همچون فینال مسابقات ساحلی و بزرگترین تور سه ستاره کشوری می تواند مهمترین دستاورد این مسابقات باشد.

شهر درگهان با افزون بر ۱۵ هزار نفر جمعیت در فاصله ۲۰ کیلومتری شهر قشم قرار دارد و دارای ۱۲ مجتمع تجاری شامل حدود ۶ هزار واحد است.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در خلیج فارس گسترده شده است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.