در این دوره از رقابت ها که با حضور ۱۰ تیم به مدت سه ماه بطول انجامید، درپایان تیم سیف هرمزگان با ۲۳ امتیاز در جایگاه نخست قرارگرفت وتیم ستاره ساحل نائب قهرمان شد.
در روز پایانی این رقابت ها، بازی بین تیم های سیف هرمزگان و ستاره ساحل برگزار شد که پس از ۹۰ دقیقه بازی تیم ها به نتیجه تساوی ۲ بر ی  ۲ رضایت دادند اما  تیم سیف توانست با ۲ امتیاز بیشتر نسبت به رقیب خود به  قهرمانی دست یابد.
در پایان به تیم سیف هرمزگان به عنوان قهرمان و ستاره ساحل به عنوان نائب قهرمان کاپ و مدال اهدا شد و از تیم بدر بندرخمیر نیز به عنوان تیم اخلاق قدردانی شد.
سید محمدمهدی قتالی از تیم سیف هرمزگان به عنوان بهترین بازیکن، عارف تراز از ستاره ساحل و علی عبداللهی از گچین به طور مشترک با ۹ گل بعنوان آقای گل مسابقه و عبدالرحیم جهاندیده از کرمران بهترین دروازه‌بان شناخته شدند و از سوی کمیته برگزاری رقابت ها از آنها و حامی مسابقات قدردانی شد. 
فرماندار بندرخمیر در این مراسم اظهار داشت: فوتبال به عنوان محبوب‌ترین رشته ورزشی در بین نوجوانان و جوانان مطرح است و گسترش ورزش بویژه مدارس فوتبال در شهرستان، به کشف استعدادهای ناب فوتبالی در این شهرستان کمک می‌کند.
میرهاشم خواستار ادامه داد: دیدگاه فرمانداری و مجموعه ورزش و جوانان خمیر تقویت ورزش و حمایت از آن است و تلاش ما بر این است تا حد توان از ورزشکاران و هیأت‌های ورزشی حمایت کنیم.
در مراسم پایانی این رقابت ها فرماندار خمیر، رییس اداره ورزش و جوانان، اعضای هیات فوتبال و جمعی از ورزشکاران و پیشکسوتان فوتبال شهرستان حضور داشتند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.