معاون اداره کل هواشناسی هرمزگان اظهارداشت: بارندگی امروز یکشنبه خفیف است اما در روزهای دوشنبه تا چهارشنبه رگبار باران، رعد وبرق، احتمال تگرگ، وزش باد نسبت شدید و مواج شدن دریا در بیشتر نقاط بویژه مناطق غربی، شرقی و مناطق مرکزی استان انتظار می رود.
کیانوش عارفی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: باتوجه به سیلابی شدن مسیل ها و وزش باد شدید و مواج شدن دریا در این مدت افراد از قرار گیری در حریم رودخانه های فصلی خودداری کنند و تمهیدات لازم برای رفت وآمدهای دریایی نیز صورت گیرد.
عارفی یادآورشد: از ساعت ظهر فردا دوشنبه رگبار باران و رعد و برق در مناطق غربی و جزایر خلیج فارس و از ساعت بعدازظهر و شب بتدریج در سایر نقاط از جمله مناطق مرکزی و تنگه هرمز وزش باد شدید جنوب شرقی تا ۴۵ کیلومتر در ساعت و مواج شدن دریا تا ۱۸۰ سانتیمتر پیش بینی می شود.
کارشناس هواشناسی هرمزگان ادامه داد: در روز سه شنبه هفته جاری نیز رگبار باران و رعد وبرق در بیشتر نقاط استان وزش باد نسبت شدید جنوب شرقی تا ۴۵ کیلومتر در ساعت و مواج شدن دریا تا ۱۸۰ سانتیمتر انتظار می رود.
عارفی گفت: برای روز چهارشنبه هفته جاری نیز رگبار باران و رعد وبرق در نیمه شرقی هرمزگان، وزش باد نسبت شدید شمال غربی و مواج بودن دریا(۱۵۰سانتیمتر) و کاهش ابرناکی از مناطق غربی پیش بینی می شود.
وی ابرازداشت: در روز پنجشنبه بتدریج از ساعت بعدازظهر سامانه بارشی از هرمزگان خارج می شود اما تداوم وزش باد نسبت شدید شمال غربی و مواج بودن دریا ( تا ۱۵۰سانتیمتر) احتمال می رود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.