مرضیه سی سی پور روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در ساعت بعد از ظهر و غروب در جزیره های خلیج فارس، محدوده تنگه هرمز و دریای عمان وزش باد به نسبت شدید خواهد بود که توصیه می شود شناورهای سبک و صیادی نیز از رفت و آمد دریایی خودداری کنند.
وی بیان داشت: در ساعت های پایانی شب از میزان سرعت باد در جزیره های خلیج فارس کاسته خواهد شد.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان اظهارداشت: در بعد از ظهر امروز (سه شنبه) همچنین با شدت کمتر در ساحل سیریک و شرق جاسک افزایش باد غربی خواهیم داشت که توصیه می شود صیادان از رفت و آمد به این مناطق خودداری کنند.
سی سی پور یادآورشد: در ساعت بعد از ظهر در ارتفاعات هرمزگان رشد ابر خواهیم داشت که احتمال رگبار پراکنده باران و رعد و برق در مناطقی چون بشاگرد و حاجی آباد پیش بینی می شود.
وی اضافه کرد: در بعد از ظهر فردا چهارشنبه نیز با توجه به تقویت جریان ناپایدار بروی استان شاهد رشد ابر و رگبار پراکنده در ارتفاعات استان هستیم و در مناطق مستعد مرکزی و غربی نیز رگبار موقتی همراه با افزایش باد پیش بینی می شود.
کارشناس هواشناسی هرمزگان ادامه داد: در سایر نقاط استان نیز که شرایط بارشی فراهم نیست وزش باد به نسبت شدید موقتی دور از انتظار نیست.
وی اضافه کرد: از لحاظ دمایی تغییرات قابل ملاحظه ای نخواهیم داشت و از پایان هفته به طور نسبی شاهد افزایش 1 تا 2 درجه ای دما در هرمزگان خواهیم بود.
7195/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.