حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده در خطبه های این هفته نماز جمعه بندرعباس با اشاره به در پیش بودن هفته پژوهش، اظهار داشت: مسوولان امر باید توجه بیشتری نسبت به مقوله پژوهش به ویژه در دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه داشته باشند تا هر دوی آنها در کنار هم و با یک هدف مشترک در راستای تحقق اهداف عالی نظام جمهوری اسلامی گام بردارند.

وی تقویت پژوهش را یک نیاز مهم برای جامعه دانست و افزود: مراکز آموزش عالی باید با محوریت قرار دادن مساله پژوهش، شرایط را برای خودکفایی و استقلال علمی کشور فراهم کنند.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به در پیش بودن روز حمل و نقل (۲۶ آذر) خاطرنشان کرد: فعالان این عرصه همواره در طول تاریخ نظام جمهوری اسلامی تلاش بسیاری برای خدمت رسانی به مردم انجام دادند و همیشه در جهت خدمت به مردم آماده هستند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده با بیان اینکه بعد از انقلاب اسلامی تلاش بسیاری برای بهبود شرایط راه ها و توسعه شبکه حمل و نقلی انجام شده، گفت: این روند توسعه باید تداوم یابد تا تمام اقصی نقاط ایران اسلامی از نعمت راه که از ارکان اصلی توسعه است، بهره مند شوند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به جایگاه ویژه استان هرمزگان در حوزه حمل و نقل در کشور، بر ضرورت ایجاد رشته حمل و نقل در دانشگاه‌های استان نیز تأکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده در خطبه های این هفته نماز جمعه بندرعباس توجه ویژه مسوولان و دستگاه های اجرایی نسبت به مقوله نماز را نیز مورد اشاره قرار داد و گفت: برگزاری شایسته مراسم نماز جماعت در مدارس و اداره‌ها و دانشگاه‌ها اهمیت فراوانی دارد و نباید مورد بی‌توجهی قرار گیرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.