سردار غلامرضا جعفری روز شنبه در تشریح جزئیات این خبر افزود: درپی وقوع یک فقره گزارش آدم ربایی، رسیدگی موضوع در دستور کارآگاهان پلیس آگاهی هرمزگان قرار گرفت.
وی بیان داشت: از همان ابتدا احتمال ربایش با انگیزه اخاذی، تسویه حساب یا ارتکاب سایر جرائم دیگر از خانواده فرد ربوده شده متصور شد.
فرمانده انتظامی هرمزگان اظهارداشت: پس از انجام تحقیقات میدانی از شهود و کسبه محل مشخص شد این شخص گروگان گرفته شده پس از خرید از سوپرمارکت خارج و هیچ کس نیز شاهد صحنه ای مبنی بر ربایش وی نشده است.
سردار جعفری ادامه داد: بعد از چند روز ناپدید شدن این شخص ۱۵ساله که اهل لارستان وساکن بندرعباس بوده،افرادی ناشناس با خانواده وی تماس گرفته و ادعای طلب از پدر این فرد ربوده شده کردند.
وی یادآورشد: آدم ربایان اعلام کرده بودند که فرد ربوده شده به کشور های همسایه منتقل شده است.
سردارجعفری اظهارداشت: ماموران با اقدامات پلیسی و تلاش شبانه روزی مطلع شدند، فرد ربوده شده توسط ۲ نفر در نقطه نامعلومی از کوهستان های بخش سرنی میناب که از مناطق اشرارخیز است، نگهداری می شود.
وی ادامه داد: پس از انجام  تعقیب ومراقبت چند ساعته متهمان، مشخص شد نامبردگان با یکدستگاه خودروی پراید در یک مسیر فرعی قصد دارند فرد ربوده شده را به میناب منتقل کنند که در عملیاتی غافلگیرانه در محور «میناب - رودان» خودرو متوقف و فرد ربوده شده که شرایط روحی وجسمی مناسبی نداشت از چنگال آدم ربایان آزاد شد.
فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: با اعتراف متهمان، طراح اصلی نقشه آدم ربایی شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر شد.
سردار جعفری خاطرنشان کرد: اقدام پلیسی جهت شناسایی و دستگیری سایر همدستان نیز به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.