سردار سعید فرجیان زاده روز سه شنبه در اجتماع بزرگ ۱۰هزار نفری بسیجیان هرمزگان اظهار داشت: دشمن می‌خواست بر روی اعتراض مردم موج سواری کرده و با ایجاد دو دستگی و به نام دفاع از یک گروه و دسته در داخل کشور نفوذ کرده و به اهداف خود برسد.

وی ادامه داد: انگلیس و آمریکا و عربستان تمام توان خود را برای روبه‌رو کردن انقلاب اسلامی با چالش بزرگ وارد بکار گرفتند، اشرار ۱۳۰ شهر را دچار بحران کرده، ۸۰۰ نقطه کشور دچار درگیری شد، ۱۰۰ جایگاه سوخت و افزون بر ۱۰۰ بانک به آتش کشیده شد، اموال مردم و فروشگاه‌ها به سرقت رفت.

رهبری با سخنرانی خود کشور را از یک بحران بزرگ نجات داد

معاون اجرایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اما با فرمایشات امام این توطیه خنثی شده، کشور از یک بحران بزرگ نجات یافت، مردم صف خود را از آشوبگران جدا کردند و این تهدید فرصتی برای تقویت کشور شد.

وی ابراز داشت: مردم با حضور در راهپیمایی‌های باشکوه نشان دادند همچنان به نظام اسلامی و رهبر فرزانه انقلاب وفادار بوده و بین نظام و ارزش‌های انقلاب و اشتباهات دیگران تفاوت قایل بوده و توطئه و طرح دشمن را خوانده‌اند.

سردار فرجیان زاده بیان داشت: انتظار می‌رود همانگونه که بسیجیان و نیروهای امنیتی و نظامی توانستند این توطئه را ظرف ۴۸ ساعت جمع کنند مسوولان هم در رفع مشکل‌های مردم جهادی عمل کرده و به موقع تدبیر کرده و مشکلات معیشتی مردم را حل کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.