سردار پاسدار حسین سلامی عصر امروز -دوشنبه- در اجتماع بزرگ مردم تهران در ابراز بیزاری از آشوب، ناامنی و اغتشاش اشرار در میدان انقلاب افزود: امروز که شما این جا جمع شده اید در قلب انقلاب جهانی اسلام تهران میدان انقلاب تیرخلاصی بر سیاست های تجاوزکارانه و امیدهای واهی بزرگترین دشمن تاریخ بشر آمریکا زدید.

وی ادامه داد: آفرین بر شما و بر آن قدمهای استوار و ثابت آمدید صبر را با ثبات قدم و نصرت الهی ترکیب کنید. آمدید تا در این نبرد بزرگ جهانی حمایت کنید. اگر امروز از آسمان به این نقطه نگاه شود شما واژه شرف را روی زمین ترسیم کرده اید.  

فرمانده کل سپاه گفت: ای کاش اندکی از شما جمعیت در مسجد کوفه بودید تا امام علی (ع) ضربت نمی‌خورد. ای کاش با امام حسن مجتبی (ع) می بودید تا مقابل معاویه تنها نماند و همه آبروی هستی را به قربانگاه دفاع از اسلام نبرد.  

سلامی تاکید کرد: شما امروز و در این لحظه در حال ساختن تاریخ هستید، ای کاش شما می بودید تا امام مسلمین حسین بن علی (ع) در عاشورای ۶۱ هجری تنها نمی ماند. این لبیک ها را در آن لحظه ها سر می دادید تا فرزندان امام اسیر نشوند. شما از آن واقعه های دردناک درس گرفته اید. همیشه آرزو می کردید؛ ای کاش در فرازهای تاریخ سخت اسلام می بودید و از امام دفاع می کردید. امروز همین کار را می کنید. درود بر شما مردمی که جهان و حتی تاریخ همانند شما را هرگز ندیده است و شاید هم هرگز نبیند.

فرمانده کل سپاه گفت: ملت عزیز ایران، باور کنید در یک جنگ بزرگ جهانی هستیم. هم‌اینک در این لحظه شما در حال شکست دادن همه قدرت استکبار هستید. باور کنید جنگی که در این روزها در خیابان‌های ما آغاز شد،  سناریو کامل جهانی بود. این جنگ تمام شد. شما دقیق عمل کردید. آن لحظاتی که نباید به پیاده نظام دشمنان می‌پیوستید؛ نجیبانه صف‌تان را از دشمنان جدا کردید و امروز که باید شرکت می‌کردید که آمدید. اسلام سرافزار و ایران عزت مند شد و دشمن از شکوه حضور شما ناامید شد. تیر خلاص به او زده شد.  
سلامی با بیان اینکه تحولات روزهای اخیر حاصل شکست‌های بزرگی بود که دشمن در صحنه‌های مختلف در ۴۰ سال و به خصوص در هشت ماه گذشته از امت اسلام و ملت بزرگ ایران دریافت کرده بود، تصریح کرد: دشمن ماه‌ها در انتظار بود. آنها در انتظار ساختن یک حادثه بودند تا از آن استفاده کنند. آنها منتظر سوءاستفاده از پوشک بچه بودند تا از پوشک، ملت ایران را آزار دهند. بنزین بهانه بود. وقتی به صحنه آمدند، همه جا را آتش می‌زدند. این مفهوم دموکراسی غربی و حقوق‌بشر در منطق آمریکایی‌ها است.  
وی افزود: دیدید رئیس‌جمهوری آمریکا در جلسه استیضاح شرکت نکرد و در کاخ سفید ماند و اتاق فرماندهی را تشکیل داد تا ملت بزرگ ایران را شکست دهد. ما رصد می‌کردیم. او این بار همه توان خود را یعنی فشار و جنگ روانی حداکثری. همه توان‌شان را به صحنه آورد.  مزدوران داخلی و حتی ناو هواپیمابر آنها- که ماه‌ها بود از ترس فرزندان انقلاب در بیرون از دریای عمان مانده بود - به صحنه آوردند.  

فرمانده کل سپاه خطاب به صهیونیست‌ها بیان کرد: به آنها می‌گویم، دیر شده است. به صهیونیست‌ها هم می‌گویم منتظر آمریکا نباشید که دیر می‌آید. بعد از نابودی شما آمریکا می‌آید. آن وقت همه چیز دیر است.  
سلامی ادامه داد: بدانید ما با شکست سریالی شما در همه صحنه‌ها با هدایت یک فرد الهی که امتداد امامت ائمه اطهار (ع) است، یک پیشوای جانباز، یک امام فداکار که در لحظه‌های سخت تاریخ اسلام و ایران، آبروی خود را با خدا معامله می‌کند، آن مرد بزرگی که در نزدیکی ما است، در قلب همه ما خانه دارد. کسی که در عمق خاک دشمن نفوذ کرده است. آنها را به عقب رانده و تمرکز آنها از جهان اسلام برهم زده است. سرزمین‌های اسلامی را به جهادهای آزادیخواهانه و عزت مندانه علیه دشمنان تبدیل کرده است. فداکارانه، شجاعانه و حسینی به صحنه آمد و خدا به عزت او صد چندان افزود و قلب هوادارانش را سرشار از یک عشق مثال‌زدنی کرد و یک صفحه جدید از تاریخ ایران بزرگ ساخت.

ادامه دارد...

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.