مدیرعامل موسسه خیریه اشرف الانبیاء تهران روز چهارشنبه درآیین واگذاری ۱۴۰ واحد مسکن به ایتام ونیازمندان هرمزگان گفت: این موسسه باتوجه به احساس نیاز هرمزگان به ساخت مسکن، در سال ۸۹ مشارکت درساخت ۶۵۰ واحد مسکن مددجویی روستایی را دراین استان متقبل شد که تاکنون ۵۶۳ واحد آن ساخته و واگذار شده است.

رضا شمیرانی افزود: ۳۱۳ واحد مسکن ایتام ونیازمندان به نیت یاران امام زمان(عج) از سال ۹۱ تا ۹۴، ۱۱۰ واحد مسکن از سال ۹۴ تا ۹۶ و ۱۴۰ واحد نیز از سال ۹۶ تا ۹۸ با مشارکت موسسه خیریه اشرف الانبیاء درهرمزگان ساخته شده است.

وی بیان داشت: متراژ هر خانه ۵۰ مترمربع است که سهم موسسه خیریه اشرف الانبیاء برای ساخت هرمسکن تا سال ۹۶ ؛ ۲۰ میلیون ریال بود اما اکنون که هزینه مسکن افزایش یافته به  ۱۲۰ میلیون ریال رسیده است.

این مسوول خاطرنشان کرد: در ساخت ۱۴۰ واحد مسکونی ایتام ونیازمندان که درقالب سایه رضوان صورت گرفت؛ خیران اهل سنت و حتی اقلیت‌های دینی وارامنه شهر تهران نیز به ما کمک کردند.

شمیرانی یادآورشد: این موسسه خیریه درحال حاضر نیز احداث ۱۲۰ واحد مسکن ایتام ونیازمندان را در روستاهای هرمزگان متقبل شده است که امیدواریم ظرف یک سال آینده احداث و واگذار شود.

وی گفت: مهم ترین نیاز مادی بشری بعد از خوردن وآشامیدن، داشتن مسکن وسرپناه است وباتوجه به اینکه بسیاری از نیازمندان وایتام از داشتن این نعمت محروم اند باید به کمک آن‌ها شتافت.

توزیع ۱۲۰ تن آرد بین مردم نیازمند چارک بندرلنگه، اهدای ۳۰ دست جهیزیه برای مددجویان بشاگرد، اطعام و افطاری برای ۲۰ هزار نفر و اعزام مددجویان به زیارت امام رضا(ع) ازدیگر فعالیت‌های ارزشمند وخداپسندانه موسسه برای مردم محروم هرمزگان بوده است.

 مسوول موسسه خیریه اشرف الانبیاء تهران ابتدا سفری به ۶ استان محروم کشور داشته است و از نزدیک با شرایط و مشکلات مردم روستاها وشهرهای این استان‌ها آشنا شده وباتوجه به اینکه در هرمزگان احساس نیاز شد از سال ۸۹ به این استان ورود کردند و دراین ۱۰ سال خدمات ارزنده ای به این استان ارائه کرده اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.