سردار " حسین اشتری" شامگاه دوشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس افزود: استان هرمزگان به دلیل موقعیت جغرافیایی ویژه ای که دارد، از نظر بحث ورود کالای قاچاق و خروج برخی اقلام مثل سوخت از اهمیت خاصی برخوردار است و برهمین اساس با برنامه ریزی مناسب، در این استان موفقیت های خوبی تاکنون به دست آمده است.

وی ادامه داد: کشف کالای قاچاق در سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۹۰ درصد افزایش داشته که هرچند این نتیجه ها  بسیار خوب است، اما کافی نیست.

رئیس پلیس کشور همچنین به برنامه های ناجا  در برخورد با جرایم، پیشگیری و کاهش تصادفات در سطح استان هرمزگان اشاره و تصریح کرد: در این حوزه ها نیز نتایج خوبی به دست آمده که این موفقیت ها نتیجه تلاش گروهی و تعامل و همکاری بسیار خوب نیروی انتظامی و دریابانی و سایر سازمان هاست.

سردار اشتری در ادامه به حضور به موقع و امدادرسانی به هنگام ناجا به حادثه دیدگان حوادث طبیعی (سیل، زلزله و...) اشاره کرد و گفت: در بروز چنین حوادثی، پلیساولین دستگاهی بود که برای امدادرسانی به مردم در صحنه حاضر شد و نمونه بارز آن حادثه سیل ابتدای سال بود.

فرمانده ناجا بر استفاده از تکنولوژی و علم روز در انجام مأموریت های پلیسی برای کاهش جرایم تاکید و تصریح کرد: شعار "پلیس هوشمند، امین مردم" باید عملی شود و انتظار می رود نتیجه کارها مورد رضایت پروردگار، مردم و مقام معظم رهبری قرار گیرد.

پلیس باید کم کاری سایر سازمان ها را جبران کند

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس نیز در این دیدار اظهار داشت: کم کاری سایر سازمان ها را باید پلیس جبران کند و همین امر موجب شده تا سطح توقع مردم و سایر سازمانها از ناجا افزایش پیدا کند البته این نشان دهنده توانایی بالای پلیس است.

به گفته حجت الاسلام محمد عبادی زاده، جبران بخش قابل توجهی از کوتاهی ها در حوزه فرهنگ کشور بر دوش نیروی انتظامی است که این نقطه مظلومیت ناجا است و در حقیقت پلیس باید قصور  همه را جبران کند.

وی اضافه کرد: اگر همه دستگاه ها و سازمان ها منصفانه عمل کرده و وظایف قانونی خود را انجام دهند، پلیس می تواند به مأموریت ذاتی خود بهتر بپردازد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان خاطرنشان کرد: هنوز مردم از میزان واقعی خدمات نیروی انتظامی اطلاعی ندارند و باید این خدمات بیشتر معرفی شود.

فرمانده نیروی انتظامی به منظور شرکت در مراسم تودیع و معارفه فرماندهان انتظامی استان به بندرعباس سفر کرده است.

سردار اشتری با صدور حکمی " سرتیپ دوم غلامرضا جعفری" را به عنوان فرمانده انتظامی هرمزگان منصوب کرد.

سردار جعفری پیش از این معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان بوده است.

پیش از سردار جعفری، سردار عزیزالله ملکی به مدت چهار سال (از مرداد سال ۹۴)  این مسوولیت را برعهده داشت که هفته گذشته  به عنوان فرمانده انتظامی گیلان منصوب شد.

بنابر اعلام معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان، مراسم تودیع و معارفه فرماندهان انتظامی هرمزگان روز سه شنبه ۲۱آبان با حضور فرمانده نیروی انتظامی در بندرعباس برگزار خواهد شد.

فرمانده نیروی انتظامی شامگاه بعد از ظهر دوشنبه  از کلانتری ۱۱ شهید مطهری شهر بندرعباس به صورت سرزده بازدید و ضمن تقدیر و تشکر از زحمات پرسنل کلانتری بر ارائه خدمات مطلوب به مردم تأکید کرد.

دیدار با خانواده شهید "حسن کریمی" از شهدای ناجا در شهر بندرعباس؛ از دیگر برنامه های سردار " اشتری" است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.