معاون اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: فردا سه شنبه افزایش بادهای غربی برروی خلیج فارس پیش بینی می شود که در ساعت بعد از ظهر، جزایر غربی استان بیشتر در محدوده کیش و لاوان مواج شود.
کیانوش عارفی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: توصیه می شود در این روز شناورهای سبک وصیادی از  رفتن به سمت کیش ولاوان خودداری کنند و تمهیدات لازم جهت رفت وآمد ایمن سایر شناورها صورت پذیرد. 
وی بیان داشت: روز چهارشنبه هفته جاری نیز افزایش بادهای شمال شرقی برروی مناطق شرقی و مرکزی هرمزگان و تنگه هرمز سبب متلاطم شدن تنگه هرمز و دریای عمان خواهد شد. 
معاون هواشناسی هرمزگان اظهارداشت: توفان حاره ای ماها (MAHA ) نیز که در شمال اقیانوس هند در حال فعالیت است، در موقعیت جغرافیایی فعلی 18.1 درجه عرض شمالی و 65 درجه طول شرقی قرار دارد و تاثیر قابل ملاحظه ای برروی سواحل هرمزگان ندارد.
عارفی گفت: باتوجه به افزایش ارتفاع امواج در شرق دریای عمان بر اقر توفان ماها توصیه می شود، تردد شناورها به این مناطق با تمهیدات لازم صورت پذیرد.
وی یادآورشد: از نظر دمایی نیز امروز دوشنبه و فردا سه شنبه نوسان دمایی تغییرات چندانی ندارد و روز چهارشنبه کاهش دمای کمینه، رطوبت نسبی هوا و افزایش دمای بیشینه پیش بینی می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.