رییس پلیس راهنمایی و رانندگی هرمزگان عصر یکشنبه در این خصوص بیان داشت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مسیر راهپیمایی مراسم ۱۳ آبان از میدان حضرت امام خمینی (ره) تا میدان انقلاب برگزار می‌شود.

سرهنگ مجید صالح پور افزود: محدودیت‌های ترافیکی ویژه این مسیر از ساعت شش صبح تا پایان مراسم اعمال می‌شود.

وی ادامه داد: از ساعت ۶ صبح، محدودیت توقف از میدان حضرت امام (ره) تا میدان انقلاب و همچنین تمام مسیرهای منتهی به این خیابان ، اجرا خواهد شد و از ساعت ۸ صبح تا پایان مراسم در این مسیر محدودیت تردد وجود دارد.

صالح پور با تاکید بر تعامل شهروندان با پلیس به منظور رعایت این محدودیت‌ها، گفت: مردم جهت تردد از مسیرهای جایگزین مانند بلوار شهید چمران،بلوار شهید حقانی،بلوار ناصر و بلوار ساحلی استفاده کنند.

رئیس پلیس راهور هرمزگان به تمام رانندگان توصیه کرد: از مسدودکردن خیابان‌ها و پارک خودرو در مسیرهای اعلامی خودداری و با مجموعه راهور که جهت روان سازی ترافیک و برگزاری هرچه با شکوه تر شدن مراسم مستقر هستند ،همکاری کنند.

مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان روز دوشنبه ساعت ۹ صبح از محل بوستان شهید دباغیان به سمت مسجد جامع بندرعباس (مصلی قدس) برگزار می‌شود.

سخنران مراسم ۱۳ آبان در بندرعباس «حسین مظفر» عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام است.

۱۳ آبان یادآور سه رخداد بزرگ تاریخی تبعید حضرت امام خمینی(ره) به ترکیه در سال ۱۳۴۳، کشتار دانش آموزان به دست رژیم پهلوی درسال ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام (ره) در سال ۱۳۵۸ است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.