مدیرکل آموزش وپرورش هرمزگان گفت: تعداد سه هزار نفر از این دانش آموزان به مناطق جنوب و ۲ هزار دانش آموز نفر نیز به راهیان نور دریایی خلیج فارس در جزیره هرمز و لارک اعزام خواهند شد. 
موسی دادی زاده سرخایی روز پنجشنبه در نشست هماهنگی اردوهای راهیان نور استان افزود: در هر اتوبوس اعزامی به راهیان نور یک روای مناطق جنگی، یک روحانی و ۲ مربی همراه دانش آموزان است.
وی بیان داشت: ۵۰ درصد از هزینه  سفر راهیان نور از محل اعتبارات سپاه و ۵۰ درصد دیگر نیز آموزش وپرورش تامین می کند. 
مدیرکل آموزش وپرورش هرمزگان برای امنیت و سلامت دانش آموزان اظهارداشت: طبق دستورالعمل سازمان بسیج دانش آموزی، اتوبوس ها فقط تا ساعت ۲۳ شب حق حرکت دارند وسپس تا صبح روز بعد باید در مکان هایی که از پیش تعیین شده به استراحت بپردازند.
داددی زاده سرخایی گفت: در سند راهیان نور ،پرداختن به ساحت اخلاقی از جمله فرهنگ ایثارو شهادت و نیز تلاش در جهت حفظ تمامیت ارضی کشور مورد توجه قرار گرفته است. 
وی ادامه داد: هدف دستگاه تعلیم وتربیت براساس تدوین سند تحول آموزش وپرورش اینست که دانش آموزی تربیت کند که به حیات طیبه برسد وبرای این منظور تمام ساحت های دانش آموزان باید پرورش یابد.

راهیان نور می تواند در راستای تکامل دینی دانش آموزان به آموزش وپرورش کمک کند
فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان نیز با قدردانی از همکاری بین سپاه وآموزش وپرورش گفت: راهیان نور برنامه ای اثر گذار هست که در راستای رشد، تعالی فرهنگ  و درجهت تکامل دینی می تواند به آموزش وپرورش کمک کند.
سردار اباذر سالاری افزود: دستگاه آموزش و پرورش در اهداف، مسائل تربیتی، فعالیت ها، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همکاری ادارای و ستادی، نزدیک ترین مجموعه به سپاه بوده است.
وی بیان داشت: سپاه نیز با نگاه مساعدت و همکاری آماده است که در مسائل فرهنگی و تربیتی، باری را از دوش آموزش و پرورش بردارد.
فرمانده سپاه هرمزگان اظهارداشت: بهترین ایام برای انجام فعالیت های تربیتی و فرهنگی در دوران دانش آموزی هست و معلمان نقش بسزائی در تربیت و پرورش دانش آموزان ایفا می کنند.

سالاری گفت: سپاه این آمادگی را دارد که برای سرفصل های درس آمادگی دفاعی با آموزش وپرورش همکاری لازم را داشته باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.