پویش بخشایش حسینی در قالب طرح جمع آوری کمک‌های نقدی جهت آزادی زندانیان غیرعمد ویژه ایام اربعین حسینی توسط دادگستری هرمزگان از روز گذشته آغاز شده ، که همزمان با دومین روز از این طرح یک فرد خیر با فراهم ساختن زمینه آزادی دو زندانی جرایم غیرعمد، به این پویش پیوست.

با نیت زیارت سید الشهدا، برای آزادی دو زندانی اقدام کردم

 خیر نیک اندیشی که زمینه آزادی دو زندانی جرایم غیرعمد در هرمزگان را از طریق پویش بخشایش حسینی فراهم کرده در خصوص انگیزه خود برای این کار می گوید: برای نخستین بار  قصد و نیت رفتن به کربلای معلی و زیارت بارگاه مطهر امام حسین(ع) و شوق دیدار را در اندیشه خود داشتم و مقدمات سفر را نیز فراهم کرده بودم.

وی خاطرنشان کرد: برای زیارت بارگاه سالار شهیدان لحظه شماری می کردم که در فضای مجازی در جریان اطلاع رسانی دادگستری هرمزگان در خصوص این پویش مردمی قرار گرفتم و با مشورت با خانواده تصمیم گرفتم به جای رفتن به کربلا و حضور در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی، با نیت زیارت سید الشهدا(ع) برای آزادی زندانیان نیازمند دست به کار شوم.

وی ابراز امیدواری کرد: این دو زندانی در شب اربعین حسینی به آغوش گرم خانواده شان باز گردند و این اقدام نیز مورد قبول خداوند متعال و اهل بیت(ع) به ویژه سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) قرار گیرد.

با پرداخت ۵۰ هزار ریال در آزادی زندانیان جرایم غیرعمد سهیم شویم

مدیر نمایندگی ستاد دیه هرمزگان روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز با پیوستن یک فرد خیر به پویش بخشایش حسینی، زمینه آزادی دو زندانی جرایم غیرعمد در استان با بدهی‌های ۵۳ و ۶۷ میلیون ریال فراهم شد.

احمد مرادی نژاد بیان داشت: پویش بخشایش حسینی با مشارکت ستاد ملی صبر قوه قضاییه و ستاد دیه در ایام اربعین حسینی در استان هرمزگان در حال برگزاری است.

وی بیان داشت: راهپیمایان اربعین و هر ایرانی محب امام حسین(ع) می تواند به نیت مشارکت در ثواب راهپیمایی عظیم اربعین با پرداخت حداقل ۵۰ هزار ریال در آزادی زندانیان جرایم غیرعمد سهیم شوند.

 مرادی نژاد خاطرنشان کرد: مشارکت کنندگان نیک اندیش می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۳۶۷۰۶ بانک ملی به نام ستاد دیه استان هرمزگان و یا از طریق تلفن همراه با شمارگیری کد دستوری# ۰۷۶، ۷۷۷۷ * ۷۸۰ *پرداخت کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.