رئیس‌کل دادگستری استان هرمزگان روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: رئیس قوه قضاییه در جریان سفر به استان هرمزگان با تأکید بر استفاده ازنظر متخصصان در مبارزه با قاچاق کالا و ارز، دستور تشکیل مجتمع ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز در بندرعباس را صادر کرد که به فاصله یک روز پس از سفر، این خواسته اجرا شد.

علی صالحی اضافه کرد: مجتمع ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز، شامل شعبه های دادگاه انقلاب و شعبه های بازپرسی است و قضات این مجتمع با صدور ابلاغ ویژه، از این‌پس در چارچوب قوانین و مقررات، با سرعت و دقت و با جدیت، به پرونده‌های قاچاق رسیدگی می‌کنند.

این مقام قضایی خاطرنشان شد:  مجتمع ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز با نظارت مستقیم رئیس‌کل دادگستری استان و دادستان بندرعباس، فعالیت می‌کند.

وی ادامه داد: تمام پرونده‌های قاچاق سازمان‌یافته و حرفه‌ای و همچنین پرونده‌های مهم فساد مالی به‌صورت تخصصی و ویژه توسط  قضات مجرب در این مجتمع ویژه و تخصصی، رسیدگی شده و تا اجرای کامل احکام، مدیریت می شوند.

وی همچنین از تشکیل کمیته های ویژه برای پیگیری و اجرای سایر تصمیم ها و مصوبه های سفر هفته گذشته رئیس قوه قضاییه به بندرعباس خبر داد.

۲۰۹۴ /۶۰۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.