فریدون همتی روز پنجشنبه در نشست ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان که با حضور رییس قوه قضاییه برگزار شد، افزود: نداشتن ابزار و امکانات کافی و درگیرشدن موضوع قاچاق با معیشت مردم نارضایتی‌های بسیاری را به وجود آورده لذا یکی از راهکاری اصلی در مبارزه با این پدیده تفکیک قاچاقچیان سازمان‌یافته با مردم ساحل‌نشین و ایجاد اشتغال و تامین معیشت در مناطق ساحلی است.

وی بیان داشت: وجود ساحل طولانی و مرز دریایی گسترده شرایط خاصی را برای قاچاق کالا و ارز در استان هرمزگان رقم زده که در این راستا نیاز است امکانات و تجهیزات مبارزه با این پدیده درهرمزگان تقویت شود.

استاندار هرمزگان ابرازداشت: با تلاش نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی هرمزگان تلاش و اقدامات بسیار خوبی در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز در این استان صورت گرفته و نتیجه خوبی را در این بخش شاهد هستیم.

وی خاطرنشان کرد: مجموع کشفیات قاچاق درسال گذشته در هرمزگان زیر ۲هزار میلیارد تومان بوده و در بخش آمارها حساسیت بسیاری داریم؛ زیرا بسیاری از آمارهای غیرواقع بوده و موجب ناامیدی مردم می‌شود.

رییس قوه قضاییه صبح روز پنج‌شنبه به منظور بررسی آخرین وضعیت قضایی و حقوقی هرمزگان وارد فرودگاه بندرعباس شد و مورد استقبال استاندار، نماینده ولی فقیه در هرمزگان، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مسوولان قضایی، نظامی و انتظامی استان قرار گرفت.

دراین سفر که یک هیات عالی قضایی حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم رئیسی را همراهی می کنند، دیدار با خانواده شهدا ، ایثارگران، روحانیان، قضات و کارکنان دستگاه قضایی و اقشار مختلف مردم پیش بینی شده است.

امین حسین رحیمی معاون پارلمانی و مجلس قوه قضاییه،محمد باقر الفت معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه، حجت الاسلام و المسلمین محمد مصدق معاون حقوقی قوه قضاییه و حجت الاسلام والمسلمین حکمت علی مظفری معاون رییس قوه قضاییه و رییس مرکز امور شوراهای حل اختلاف کشور نیز که از روز چهارشنبه وارد استان هرمزگان شده اند، در این سفر رییس قوه قضاییه را همراهی می‌کنند.

۷۱۹۵/۶۰۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.