مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های هرمزگان روزسه شنبه در دیدار با رییس دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان گفت: به‌کارگیری استادان انقلابی، مومن و متعهد در دانشگاه نقش بسیار سازنده‌ای در این مسیر دارد.

حجت الاسلام سید عباس تقوی افزود: این مدرسان و استادان با رویکرد و عملکرد انقلابی قادر به تربیت دانشجویان و جوانان انقلابی موفقی هستند و این نیروی جوان، اندیشمند و انقلابی تربیت یافته قادر به ایجاد تحول و دگرگونی‌های مثبت در جامعه است.

وی اضافه کرد: تربیت صحیح، حمایت و مشارکت دادن جوانان در اجرای برنامه‌های فرهنگی و تزریق نیروی انسانی توانمند با روحیه انقلابی در بطن جامعه از وظایف اصلی و مهم دانشگاه‌هاست.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان هم گفت: نهادینه کردن فرهنگ دینی و ترویج سبک زندگی اسلامی در بین دانشجویان از برنامه‌های این دانشگاه است.

احسان کامرانی افزود: رعایت اخلاق اسلامی و فعالیت در چهارچوب سیاست‌های نظام و انقلاب از راهبردهای دانشگاه آزاد اسلامی بوده و این دانشگاه با امکانات مناسب، زیر ساخت‌ها، تنوع رشته‌ها، هیئت علمی مجرب و کارمندان پر تلاش در توسعه هرمزگان نقش به‌سزایی ایفا کرده است.

۳۲۱۹/۶۰۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.