مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این جشنواره به دلیل کمبودهای اعتباری و تغییرات مدیریتی به مدت پنج سال برگزار نشد.

رضا کمالی زرکانی بیان داشت: با پیگیری های صورت گرفته و حمایت های وزارت ارشاد، دهمین دوره این جشنواره پس از پنج سال وقفه سرانجام اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می شود.

وی افزود : این جشنواره در دو سطح ملی و استانی در بخش‌های داستانی، مستند، تجربی و انیمیشن در اردیبهشت سال آینده در بندرعباس برگزار خواهد شد.

کمالی رزکانی با اشاره به جوایز در نظر گرفته شده برای نفرات برتر این جشنواره، گفت: به برگزیدگان این جشنواره در بخش های فیلم داستانی، فیلم مستند، بهترین انیماتور، بهترین فیلم انیمیشن، فیلم تجربی، بهترین تصویربرداری، بهترین تدوین، بهترین صدابرداری و صداگذاری و بهترین تحقیق و پژوهش بین ۱۵ تا ۳۰ میلیون ریال جایزه اهدا خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین جایزه ویژه زنده‌یاد کوروش گرمساری به مبلغ بیست میلیون ریال نیز پیش‌بینی‌شده و هیات داوران می‌تواند از میان رشته‌های بازیگری، جلوه‌های ویژه، موسیقی، تیتراژ، طراحی صحنه و لباس یک جایزه ویژه نیز اعطا کنند.

کمالی زرکانی بیان داشت: علاقمندان به شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را تا سی ام بهمن ماه به نشانی بندرعباس- بلوار پاسداران- اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان- اداره امور سینمایی ارسال کنند یا جهت هماهنگی بیشتر با شماره تلفن: ۴۱-۰۷۶۳۳۴۴۶۵۴۰ داخلی ۲۳۹ تماس بگیرند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان اظهار داشت: براساس برنامه ریزی های انجام گرفته هفته آخر فروردین ماه سال آینده اسامی راه یافتگان به این جشنواره اعلام و اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

کمالی زرکانی آخرین‌مهلت ارسال آثار به دهمین دوره جشنواره فیلم اردیبهشت را سیام بهمن‌ماه سال جاری اعلام کرد و گفت: هفته آخر فروردین‌ماه سال ۹۹ اسامی راه‌یافتگان اعلام و اردیبهشت سال آینده برگزار خواهد شد.

۷۱۹۸/۶۰۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.