سرهنگ دوم پاسدار طالب احمدی نیا روز چهارشنبه در نشست خبری تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس، با بیان اینکه هر چه داریم به برکت خون شهدا و جانفشانی و ایثار رزمندگان و شهدا است، تصریح کرد: تدبیر پیامبرگونه امام راحل(ره) و ازخودگذشتگی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس موجب سربلندی و عزت و اقتدار نظام شد.

وی در ادامه با اشاره به سخنی از امام(ره) که فرمودند: « ما حتی برای یک لحظه از عملکرد خود در دفاع مقدس پشیمان نیستیم »، اذعان کرد: باوجود اینکه در دوران جنگ تحمیلی خسارت های فراوانی به کشور وارد شد، اما دفاع از میهن و انقلاب، آرمان ما و مقابله با دشمن متجاوز برای ما تکلیف بود و از این رو به هیچ وجه پشیمان نیستیم.

سرهنگ دوم پاسداراحمدی نیا، مقاومت امروز حزب الله در لبنان و حماس در فلسطین و انصارالله در یمن را از مصادیق صدور انقلاب و برکت دفاع مقدس دانست و یادآور شد: دفاع مقدس ثابت کرد که می توان مقابل فرعون های زمان و دشمنان تا بن دندان مسلح ایستادگی کرد و به پیروزی رسید

احمدی نیا با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند: « دفاع مقدس یک گنج تمام نشدنی است و از این گنج باید بیشتر استخراج شود »، افزود: دفاع مقدس یک الگوی کارآمد می باشد که مهمتری بخش آن فداکاری ملت است چرا که هشت سال مقاومت را با دست خالی در مقابل دشمنی که دنیا پشت او بود، انجام دادند.

وی عنوان کرد: ۱۰۰ برنامه مختلف ازجمله رژه یک هزار و  ۵۰۰ دستگاه موتورسیکلت سوار به نیابت از یک شهید استان هرمزگان در این شهرستان اجرا می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب همچنین توزیع یک هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی بین خانواده های نیازمند، توزیع یک هزار و ۵۰۰ بسته لوازم التحریر و پوشاک تحصیلی بین دانش آموزان بی بضاعت،تجلیل از چهار هزار رزمنده دفاع مقدس و قدردانی از رزمندگانی که در دفاع مقدس جز فرماندهان بوده اند را از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس نام برد.

احمدی نیا افزود: تجلیل از مدیران و رزمنده و پیشکسوتان جهاد و شهادت، دیدار با خانواده معظم شاهد، حضور رزمندگان در آئین بازگشایی مدارس و زنگ مقاومت و خاطره گویی برای دانش آموزان، برگزاری مسابقه ورزشی در رشته های مختلف، همایش پیاده روی خانوادگی و نشست بصیرتی با محور دفاع مقدس در ۳۱ قرارگاه تحول محله به صورت مباحثه ای از دیگر برنامه های گرامیداشت این هفته در میناب است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب یادآور شد: از برپایی موکب کمر بنی هاشم در ورودی کربلای مولا قبل از اربعین حسینی خبر داد.

۷۱۹۴ /۶۰۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.