هفته نامه بستکیه

هفته نامه بستکیه در شماره ۸۴ با تیتری به نقل از رییس شورای اسلامی شهربستک نوشت: جشنواره خرمای شهرستان بستک هر ساله برگزار خواهد شد.

علاوه بر این تیترهایی با عنوان«فرماندار بستک: از تعاونی های تولیدی حمایت خواهیم کرد»، «اعزام ورزشکاران بستکی به تهران با همت سه فعال اجتماعی صورت گرفت»، «ناصر شریفی: بیمارستان فارابی بستک به دستگاه سی تی اسکن شانزده اسلایسی» و «معاون فرمانداربستک: مردم بستک اثبات کردند که در تمام رویدادهای سیاسی حضورفعال دارند»چاپ شده است.

روزنامه دریا

این روزنامه در صفحه اول خود به شماره ۳۱۳۲ تیتری با عنوان «اجرای ۴۰۰ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در هرمزگان» به نقل از فرمانده سپاه امام سجاد (ع) آورده است.

همچنین تیترهای دیگری با عنوان های:«قبوض زیر ۹هزار تومان برای ۵۰ درصد مشترکین» به نقل از مدیرعامل آبفای هرمزگان، «گلایه مدیرکل ارشاد از هنرمندان عرصه سینما» و «آیا هیئت رییسه شورا با برنامه است؟» را در همین صفحه چاپ کرده است.

روزنامه ندای هرمزگان

روزنامه ندای هرمزگان هم برای صفحه اول به شماره ۳۲۴۳ تیتری با عنوان «۱۵۰۰ پروژه محرومیت زدایی در هرمزگان به بهره برداری می رسد» به نقل از فرمانده امام سجاد(ع) را انتخاب کرده است.

این روزنامه با عنوان هایی شامل، «یگان حفاظت شیلات جلوی سودجویان صف آرایی می کند»، «کمک ۱۰ میلیارد تومانی حامیان به ایتام هرمزگانی»، «نمایشگاه عرضه مستقیم کالا ویژه بازگشایی مدارس افتتاح شد» و «در اردوی تهران رخ داد؛ سنجری رفت خورشیدی طلوع کرد» را منتشر کرد.

روزنامه صبح ساحل

روزنامه صبح ساحل در شماره ۳۸۶۱، صفحه اول خود را با تیتر«تجهیز نیروگاه سیریک تا دو ماه آینده» به نقل از وزیر نیرو آغاز کرده است.

این روزنامه استانی عنوان هایی شامل، «پیشرفت فیزیکی ۹۸ درصدی طرح توسعه اسکله بهمن»، «تقویت یگان حفاظت منابع آبزیان لازمه مبارزه با صید غیرمجاز»، «ارشاد، احتجاج و روشنگری»، «فسادگسترده در خرید تضمینی گندم»، «ولیچر،عشق به فوتسال افتخاربرای هرمزگان» و «بندرعباس میزبان بزرگترین نمایشگاه بین المللی دریایی خاورمیانه» را چاپ کرد.

روزنامه دریای اندیشه

در این روزنامه به شماره ۸۰۲ تیتری با عنوان «در دفاع مقدس ابهت شرق و غرب را شکستیم» به گفته فرمانده سپاه امام سجاد(ع) چاپ شده است.

عنوان های دیگری با تیتر«هر واحد نانوایی در هرمزگان ۲۵۰ میلیون ریال تسهیلات می گیرد»، «رییس کل دادگستری استان: عزم خود را جهت مقابله با قاچاق سازمان یافته جزم کرده ایم» و «تاکید استاندار بر پیگیری مسائل و مشکلات کانون ناشنوایان هرمزگان» نیز انتشار پیدا کرده است.

۹۹۴۴ /۶۰۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.