به گزارش ایرنا، محمد اسماعیل سعیدی روز شنبه در بازدید از طرح های رادیوتراپی، ساختمان جدید اورژانس و بخش آنژیوگرافی مرکز آموزشی و درمانی امام رضا (ع) تبریز اظهار کرد: بازدیدهای انجام شده از سیستم بهداشت و درمان در طول سال‌ها و در مناسبت‌های مختلف نشان می‌دهد که فعالیت‌‎های عمرانی انجام شده در این بخش  از سال ۹۲ به این سو، چشم گیربوده و شاید در کشور بی‌نظیر باشد.

وی افزود: یکی از آرزوهای دیرینه مردم تبریز تسهیل در پذیرش در اورژانس بوده که با ساخت و بهره‌بردای از ساختمان اختصاصی اورژانس بیمارستان ۴۰۰ تختخاوبی امام رضا، بخش عمده‌ای از مشکلات مراجعان به واحد اورژانس رفع می‌شود. 

سعیدی در پایان عملکرد دانشگاه علوم پزشکی تبریز در بخش بهداشت و درمان را با وجود کثرت طرح های انجام شده مثبت ارزیابی و این موفقیت را مرهون تلاش شبانه روزی مجموعه ریاست دانشگاه علوم پزشکی تبریز عنوان کرد و گفت: به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی قول می‌دهم مانند گذشته پی گیر رفع مشکلات و مطالبات مردم در این حوزه در کنار آن‌ها باشم.

دانشگاه علوم پزشکی تبریز  از سال ۱۳۹۲ تاکنون بیش از ۳۰۰ هزار مترمربع طرح در بخش های بهداشت، درمان و سلامت شهرستان های ۲۱ گانه آذربایجان شرقی اجرا کرده است. 

۳۰۹۳/۵۱۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.