فرمانده انتظامی هرمزگان روزچهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران انتظامی مستقر در پاسگاه ایستگاه ایست و بازرسی لاورچهو شهرستان پارسیان روز گذشته حین کنترل محور مواصلاتی پارسیان به لنگه به چهار دستگاه کامیون کشنده تریلی مشکوک شدند.

سردار عزیزالله ملکی بیان داشت: این کامیون ها که از استان های خوزستان و بوشهر به مقصد بندرلنگه و کیش در حرکت بودند، توسط ماموران انتظامی توقیف و در بازرسی از آنها یک هزار و ۴۸۹ ورق ام دی اف قاچاق کشف شد.

وی ارزش این محموله های قاچاق را ۲۵ میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: در این رابطه چهار متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

هشت فروند شناور حامل کالای قاچاق در پارسیان توقیف شد

جانشین دریابانی استان هرمزگان گفت: با تلاش ماموران دریابانی هشت فروند شناور حامل کالای قاچاق در شهرستان پارسیان توقیف شد.

سرهنگ عبدالله لشکری شامگاه یکشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: به منظور ارتقای امنیت مرزها و برخورد قانونی با مخلان اقتصادی کشور، طرح مبارزه با قاچاق کالا در مرزهای دریایی استان هرمزگان اجرا شد.

وی افزود: دریابانان پارسیان در اجرای این طرح، موفق شدند ۸ فروند شناور تجاری حامل کالای قاچاق را در اسکله بندر شیوء پارسیان شناسایی و متوقف کنند.

سرهنگ لشکری خاطرنشان کرد: در بازرسی از این شناورها انواع کالای قاچاق از جمله لوازم خانگی، پوشاک، برنج، روغن، ادوات صیادی، رنگ ساختمانی، لاستیک خودرو و برخی اقلام دیگر کشف شد.

جانشین دریابانی استان هرمزگان ارزش مالی کالاهای قاچاق کشف شده را بر اساس اعلام نظر کارشناسان ۹ میلیارد و  ۷۶۹ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: در همین رابطه هشت نفر ناخدای شناورها دستگیر و پس از تشکیل پرونده به همراه کالاهای کشف شده به مراجع قضایی معرفی شدند.

شهرستان پارسیان در ۴۰۰ کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.

۷۱۹۸/۶۰۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.