مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: ۲۸ میلیون و ۱۲۲ هزار و ۳۳۰ تن مربوط به کالاهای غیرنفتی و ۱۳ میلیون و ۸۳ هزار و ۵۱۵ تن به فرآورده های نفتی اختصاص دارد. 
الله مراد عفیفی پور روز یکشنبه با تشریح این خبر افزود: در این مدت ۴۰ هزار و ۷۸۰ تن کالای غیر نفتی با افزایش ۱۳.۹ درصدی صادر، سه میلیون و ۴۱۷ هزار و ۸۳۸ تن وارد، یک میلیون و ۵۷۷ هزار و ۵۰ تن ترانشیپ، یک میلیون و ۵۷۴ هزار و ۶۳۴ تن ترانزیت وسه میلیون و ۵۱۳ هزار و ۱۹۸ تن کابوتاژ (کران بری) شد.
وی بیان داشت: سه میلیون و ۵۱۳ هزار و ۱۹۸ تن
فرآورده نفتی صادر، ۳۴ هزار و ۳۰۰ تن ترانزیت و ۳۴ هزار و ۳۰۰ تن کابوتاژ شد.
این مسوول اظهارداشت:  در دوره زمانی پنج ماهه نخست سالجاری، ۶۸۱ هزار و ۳۴ TEU کانتینر  در مجموعه بنادر بازرگانی هرمزگان تخلیه بارگیری شد.
عفیفی پور همچنین از پهلوگیری ۳۴ هزار و ۴۴۸ 
فروند شناور در بنادر هرمزگان خبر داد و گفت: از این رقم، ۲ هزار و ۱۱۱ فروند شامل کشتی های بالای هزار تن و ۳۲ هزار و ۳۳۷ فروند از شناور های پهلو گرفته در این بنادر، زیر هزار تن وزن داشته است. 
وی هرمزگان را پایتخت مسافرت های دریایی ایران توصیف کرد و گفت: از آغاز امسال تا ابتدای شهریورماه جاری، ترابری هشت میلیون و ۴۸۳ هزار و ۴۴ نفر سفر در بنادر و پایانه های مسافری دریایی این استان به ثبت رسید که افزایش ۷.۷درصدی را شاهد بودیم.
۷۱۹۵/۶۹۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.