رییس کل دادگستری هرمزگان روز دوشنبه در نشستی در همین رابطه اظهار داشت: با توجه به تأکیدهای ریاست محترم قوه قضائیه مبنی بر لزوم ساماندهی به وضعیت زندانیان مهریه ، پس از بررسی پرونده های محکومان توسط شعب صادر کننده رأی و تعدیل اقساط محکومیت این افراد ، ۱۰۹ نفر از زندانیان مهریه از ندامتگاه های استان آزاد شده اند.

علی صالحی بیان داشت: آنچه با توجه به قانون و به منظور اجرای دستورالعمل ابلاغی باید انجام شود، بازنگری در مورد زندانیان مهریه است.

وی ادامه داد: براین اساس محکومیت افرادی که تمکن مالی برای پرداخت مهریه را ندارند، تعدیل می شود و در پی آن زمینه آزادی تعداد بیشتری از زندانیان مهریه در آینده فراهم خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان خاطرنشان کرد: در پی ابلاغ بخشنامه اعطای مرخصی توسط ریاست قوه قضائیه به مناسبت عید غدیر خم و نیز با توجه به در پیش بودن ایام عزاداری امام حسین (ع) با هدف بهره‌مندی زندانیان از آثار مثبت و سازنده حضور در کنار خانواده و شرکت در مجالس معنوی ایام سوگواری حسینی با هدف نیل به اهداف عالی در بازسازی اجتماعی و اخلاقی این افراد ، زندانیان واجد شرایط استان هرمزگان از یک هفته مرخصی برخوردار شده اند.

۷۱۹۸/۶۰۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.