رییس دانشگاه هرمزگان گفت:ساختمان شماره ۲ دانشکده علوم انسانی با نام مولوی دارای ۲ هزار و ۲۵۰ مترمربع مساحت، ۶ کلاس درس با ظرفیت دانشجو، یک سایت رایانه‌ای، چهار سالن چند منظوره و ۲۸ اتاق اداری است.
علی اکبر شیخی فینی روز یکشنبه درمراسم بهره برداری ازاین ساختمان آموزشی افزود: برای احداث این ساختمان ۴۵ میلیارد ریال در مدت هشت سال هزینه شده است.

وی ادامه داد: همزمان با این ساختمان همچنین مجموعه فروشگاهی چند منظوره با ۵۰۰ متر زیربنا و هزینه ۲میلیاردو ۷۰۰میلیون ریال به بهره برداری رسید.

رییس دانشگاه هرمزگان یاد آور شد: بزودی مرحله دوم دانشکده کشاورزی میناب با مساحت یک هزار و ۲۵۰ متر مربع و هزینه کرد ۲۵ میلیارد به بهره برداری می رسد.

 شیخی فینی یاد آور شد: این مرحله از دانشکده کشاورزی نیز شامل احداث یک ساختمان دارای هشت کلاس درس، یک سایت رایانه‌ و ۲ سالن چند منظوره می شود و دانشجویان مهرماه از این واحد آموزشی استفاده می کنند.

وی اضافه کرد: علاوه بر این طرح های موجود، هشت پروژه دیگر شامل سالن همایش ها، سلف سرویس، سالن تکثیر و پرورش آبزیان، محوطه سازی و دیوار سازی و استخر سرپوشیده شنا درحال ساخت است.

رییس دانشگاه هرمزگان اظهار داشت: استخر سرپوشیده با یک هزارو ۵۰۰ متر زیربنا تا دهه فجر آماده بهره برداری می شود که تاکنون برای آن ۳۵میلیارد ریال هزینه شده و برای تکمیل آن حدود ۲۰ میلیارد ریال نیاز است.

شیخی فینی تصریح کرد: ۲ رشته جدید شامل بازرسی و ایمنی فنی و رشته حقوق در مقطع کارشناسی در پردیس دانشگاه هرمزگان و همچنین رشته گیاه پزشکی در مقطع کارشناسی به رشته های پردیس کشاورزی این دانشگاه در میناب اضافه شده است.

وی افزود: این دانشگاه هم اکنون دارای پنج هزار و ۵۰۰ دانشجوی بوده که مهر ماه امسال ۶۱ دانشجو در مقطع دکترا، ۵۵۰ دانشجوی در مقطع کارشناسی ارشد و یکهزارو ۲۰۰ دانشجو در مقطع کارشناسی بر دانشجویان کنونی افزوده می شود.

۳۲۱۹ /۶۰۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.