تیم فوتسال آذرخش بندرعباس به منظور برگزاری دیداری خارج از خانه برابر هایپرشهر شاهین شهر اصفهان که روز گذشته (جمعه اول شهریورماه) برگزار شد، به این استان سفر کرده بود.

تیم آذرخش بندرعباس عصر دیروز (جمعه) در چارچوب هفته نهم لیگ برتر فوتسال مقابل میزبانش تیم هایپرشهر شاهین شهر به تساوی ۱-۱ دست یافت.

سرپرست تیم فوتسال آذرخش بندرعباس عصر شنبه در گفت و گو با ایرنا ضمن اعلام سلامت وضعیت تمام بازیکنان تیم، گفت: خوشبختانه در این حادثه هیچ کدام از مجموعه آذرخش بندرعباس آسیب ندیدند ، اما راننده و سرنشینان خودروی پراید به شدت مصدوم شدند.

موسی زاهدی در تشریح این حادثه، بیان داشت: این حادثه حدود ساعت ۳:۳۰ بامداد امروز (شنبه) رو به روی پاسگاه مهریز به وقوع پیوست که در جریان آن یک دستگاه خودروی سواری پراید که در حال سبقت گرفتن بود به دلیل سرعت زیاد و ناتوانی راننده در کنترل خودرو پس از برخورد به گاردریل کنار جاده به اتوبوس تیم آذرخش برخورد کرد.

وی با بیان اینکه اتوبوس تیم فوتسال آذرخش بندرعباس در این حادثه دچار خسارت شده، گفت: کاروان ورزشی این تیم پس از چندین ساعت بلاتکلیفی و خستگی ، سرانجام با تهیه اتوبوس جایگزین در مسیر برگشت به بندرعباس است.

تیم فوتسال آذرخش بندرعباس در حال حاضر با هشت امتیاز در رده سیزدهم جدول جای دارد و تنها نماینده استان هرمزگان در رقابت های لیگ برتر فوتسال است.

۷۱۹۸/۶۰۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.