حمید بی غم شامگاه روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در دیدار با تیم شهروند ساری تیم ما عملکرد خوبی داشت و می توانست حدال ۱۵ گل دیگر به ثمر برساند که با بی دقتی بازیکنان به بیرون رفت.

وی با بیان اینکه دروازه بان تیم حریف در این دیدار عملکرد خوبی داشت و توانست بارها تیمش را از شکست نجات دهد افزود: تیم حریف با اعتراض به داوی سرعت بازی را گرفت و باعث شد بازیکنانم نتوانند بازی را به خوبی کنترل کنند.

وی با بیان این که در این مورد به داوری اعتراض کردیم ولی بی نتیجه بود افزود:  تیم شهروند ساری توانست از حواشی که روی نیمکت ایجاد شد در اصفهان نتیجه مساوی بگیرد.

همچنین سرمربی تیم شهروند ساری گفت: اگر بازیکنانم در دیدار با گیتی پسند تجربه بهتری داشتند می توانستیم پیروز میدان شویم.

رضا لک  با بیان اینکه در این دیدار توانستیم بازی را کنترل کنیم افزود: بازی با تیم بالای جدول گیتی پسند سخت بود و متاسفانه تیم ما با بازیکنان با تجربه و جوان خود نتوانست پیروز میدان شود.

وی ادامه داد : در هر دو نیمه خیلی تلاش کردیم ولی گیتی پسند، تیم با کیفیتی است و بازی کردن با این تیم کار دشواری است ،یک مقدار هم داور باید عدالت را  رعایت می کرد.

وی تصریح کرد: بازیکنان من از نظر فنی خوب هستند و امیدوارم در بازی بعدی بهتر عمل کنیم.

وی در باره خداحافظی سپهر محمدی از گیتی پسند و ادامه کار در تیم های اروپایی گفت: سپهر محمدی در همه روزهایی که من در گیتی پسند بودم، بهترین عملکرد را برای این تیم و تیم ملی ایران داشت و هر موقع خوب بوده گیتی پسند هم خوب بوده است.

وی با بیان اینکه جانشین سپر محمدی کارسختی را در گیتی پسند دارد تصریح کرد : این بازیکن از نظر شخصیتی و فنی بازیکن خوبی است و امیدوارم در تیم اروپایی هم موفق شود.

همچنین سپهر محمدی دروازه بان گیتی پسند اصفهان گفت: تمام افتخارات فوتسالی من با تیم های اصفهانی بود و از این بابت خوشحال هستم.

وی اظهار داشت: اگر در تیم ملی هم افتخاری کسب کردم نماینده مردم اصفهان بودم، برای من جدا شدن از گیتی پسند خیلی سخت است ولی در برخی موارد برای پیشرفت باید تغییرات انجام شود و امیدوارم نماینده ای شایسته در اروپا برای مردم اصفهان و ایران باشم.

دیدار تیم های گیتی پسند و شهروند ساری در هفته هشتم لیگ برتر فوتسال کشور از ساعت ۱۸:۵ دقیقه امروز در ورزشگاه پیروزی اصفهان برگزار شد و در دیداری پرحاشیه این بازی که با مصدومیت سپهر محمدی دروازه بان گیتی پسند، اخراج احمدی بازیکن این تیم و اعتراض های مربیان و بازیکنان و هواداران رو به رو بود با نتیجه ۴ بر ۴ به پایان رسید.

گیتی پسند با این دیدار با ۱۵ امتیاز در صدر جدول این رقابت ها بدون دیدارهای فردا جمعه باقی ماند و تیم شهروند ساری نیز با ۱۰ امتیاز در مکان  ۱۰ ماند.

۸۱۱۴/۶۰۲۶/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.