رییس بنیاد نخبگان هرمزگان گفت: دانش آموزانی که بر اساس اعلام نتایج در کنکور سراسری قبول شده اند می توانند طبق تاریخ های ذکر شده، روز پنجشنبه ساعت ۱۰ تا ۱۶ و روز جمعه ساعت۱۰ تا ۱۳ در بنیاد نخبگان استانحضور داشته باشند.

وحید عامری سیاهویی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به فرصت اندک انتخاب رشته دانش آموختگان کنکور سراسری، همایش دو روزه با حضور ۴۰ نفر از نخبگان برگزیده بهترین دانشگاه های کشور برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: هدف از برپایی این کارگاه آموزشی برای نخستین بار، رفع نگرانی قبول شدگان کنکور و خانواده هایشان، آشنایی و انتخاب صحیح افزون بر ۳۵ رشته تحصیلی می باشد.

عضو هیات علمی دانشگاه هرمزگان بیان داشت: انتخاب رشته مناسب با توانایی‌ و استعدادهای فردی دانش‌آموزان، یکی از موارد مهم در تعیین آینده شغلی آن ها است که می‌تواند آینده سازان را به فردی توانمند در جامعه تبدیل کند.

رییس بنیاد نخبگان هرمزگان اظهار کرد: برای حفظ آرامش و شرایط روحی دانش آموزانی که در کنکور سراسری قبول شده اند، روان شناس ومشاورانی نیز در این کارگاه حضور دارند.

عامری سیاهویی اضافه کرد: خانواده ها هم تاثیر زیادی در حق انتخاب رشته بر اساس علاقه فرزندان خود دارند و باید به اعتماد به آنان اجازه دهند با مشاوره تحصیلی مناسب برای آینده خود تصمیم بگیرند.

این مقام مسوول تصریح کرد: خانواده ها همچنین باید به این موضوع توجه داشته باشند که پرداخت هزینه های زیاد به دلالان آزاد مستلزم انتخاب و راهنمایی صحیح برای آینده فرزندان آنان نیست.

 ۶۰۴۸/۹۹۴۴


 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.