معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش هرمزگان گفت: این پایگاه‌ها در ۲ نوبت صبح و بعد از ظهر به منظور ارائه خدمات تخصصی به داوطلبان از روز پنج شنبه ۱۷ مردادماه تا پایان مهلت انتخاب رشته فعالیت دارند.

احمد مهرانی روز سه شنبه با اعلام این خبر افزود: کارگاه آموزشی ویژه مشاوران پایگاه انتخاب رشته سراسر هرمزگان نیز به منظور آشنایی با آخرین تغییرات دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری و ضوابط آن و هچنین آشنایی با نرم افزارهای مرتبط تشکیل شده است.

وی بیان داشت: خانواده ها و داوطلبان به تبلیغات رایج افراد در فضای مجازی که بسیاری از آنها دارای توانمندی و تخصص لازم نیستند، توجه نکنند و به پایگاه های انتخاب رشته آموزش وپرورش مراجعه کنند.

این مسوول اظهارداشت: مراکزی از قبیل کافی نتها و موسسه‌های دیگر ممکن است از اطمینان بخشی لازم در انتخاب رشته برخوردار نباشند و چه بسا سرنوشت فرد را با ابهام مواجه کنند.

مهرانی ادامه داد: تعرفه های پایگاههای انتخاب رشته کنکور سراسری اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان نسبت به موسسه های خصوصی دیگر ناچیز است که باتوجه به هدف رضایت مندی گروه هدف مبلغ آن تعیین شده است.

امسال ۲۷ هزار و ۵۹۱ داوطلب هرمزگان در کنکور سراسری شرکت کردند که ۲۰ هزار و ۶۴۷ نفر از این تعداد سهم آموزش و پرورش استان بوده است.

۷۱۹۵/۶۰۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.