به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان که روز شنبه در اختیار ایرنا قرار گرفته؛ فتح الله حقیقی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان با اعلام آمادگی برای همکاری با این نهاد با توجه به اهمیت موضوع تعلیم و تربیت اظهار داشت: باید از ظرفیت موجود برای کمک به آموزش و پرورش استفاده شود.
وی به طرح نماد نیز اشاره کرد و افزود: در این طرح که موضوع نوجوانان و جوانان در معرض خطر یا آسیب دیده مورد بررسی قرار می‌گیرد باید برنامه‌های موثری تدوین و با توجه به ظرفیت ها و توانمندی های موجود در استان اجرایی شود.
مقام عالی اجرایی استان در ادامه به آمار مدارس تخریبی و فرسوده نیزدر استان اشاره و خاطرنشان کرد: براساس آمار 57 درصد مدارس نیازمند تخریب، بازسازی یا مقاوم ‌سازی هستند که باید در برنامه ریزی ها مورد توجه قرار گیرند.
استاندار زنجان ادامه داد: مدارس دو نوبته در زنجان مطلوب نیست.
نماینده عالی دولت در استان زنجان با اشاره به دشمنی استکبار با ایران گفت: نگاه دشمن به آسیب‌ های اجتماعی است تا از این طریق به کشور آسیب وارد کند .
به گزارش ایرنا، برگزاری سی و هفتمین دوره مسابقات کشوری قرآن به میزبانی زنجان، بهبود وضعیت دانش آموزان استان در کنکور سراسری با اجرای طرح های آموزشی و حمایتی، طرح نماد و بررسی موضوع مدارس تخریبی و فرسوده از جمله موضوعاتی بود که در شورای آموزش و پرورش استان مطرح شد.
8068/3231
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.