کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: با کاهش سرعت بادهای جنوب شرقی در محدوده سواحل استان ، از ساعت ظهر امروز (سه شنبه) شاهد افزایش بادهای جنوب غربی و شمال غربی خواهیم بود.

مرضیه سی سی پور روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: روز چهارشنبه از میزان سرعت باد و تلاطم دریا در جزایر غربی هرمزگان کاسته می شود اما در نقاطی از تنگه هرمز شاهد افزایش باد های جنوب غربی خواهیم بود  و دریا در این مناطق مواج خواهد ماند .

وی بیان داشت: در روز چهارشنبه باتوجه به تقویت بادهای ۱۲۰ روزه در جنوب شرق کشور، افزایش سرعت باد و احتمال گرد وغبار در مناطق شرقی هرمزگمان دور از انتظار نخواهد بود .

کارشناس هواشناسی هرمزگان اظهارداشت: در ساعت صبح امروز (سه شنبه) نیز در مناطق ساحلی استان ابرناکی و مه صبحگاهی خواهیم داشت که به تدریج از ساعت ظهر شاهد کاهش ابرناکی  خواهیم بود.

سی سی پور یادآورشد: در طول روز غبار محلی در بیشتر نقاط هرمزگان پیش بینی می شود و رخداد رگبار پراکنده باران گاهی با رعد وبرق در ارتفاعات استان نیز در ساعت بعدازظهر پیش بینی می شود .

وی گفت: از لحاظ دمایی نیز به تدریج شاهد افزایش نسبی دما درهرمزگان خواهیم بود که در روزهای پنجشنبه و جمعه در مناطق شرقی استان محسوس‌تر خواهد بود.

۷۱۹۵/۶۰۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.