مدیر کل میراث فرهنگی هرمزگان گفت: تمامی تاسیسات گردشگری واقع در حریم و محدوده شهر سیریک از عوارض صدور پروانه ساخت و تراکم معاف می شوند.

به گزارش ایلنا، در نشستی با حضور رضا برومند مدیر کل میراث فرهنگی هرمزگان، فائقه اتابک معاون گردشگری، کمالی شهردار سیریک و کارشناسان معاونت گردشگری هرمزگان مقرر شد تمامی تاسیسات گردشگری واقع در حریم و محدوده شهر سیریک از عوارض صدور پروانه ساخت معاف شوند که این مهم پس از تصویب در شورای شهر سیریک اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بیشترین متقاضیان در حوزه گردشگری سواحل مکران در شهر سیریک  هستند، افزود: ما نگاه ویژه ای به این منطقه داریم که امیدواریم با ایجاد زیر ساختهای گردشگری در سواحل کوهستک، سیریک و روستاهای اطراف و همچنین سهولت بخشی به فرایند صدور مجوزهای سرمایه گذاری در حوزه های گردشگری به رونق گردشگری این مناطق بیافزایم.

برومند افزود: توسعه گردشگری سیریک اولویتهای این اداره کل است و معافیتها نقش بسیار مهمی در هدایت سرمایه گذاران به سوی بخشهای گردشگری شهرستان خواهد داشت و امیدواریم این اتفاق به عنوان یک پایلوت انجام شود و با همکاری و برنامه ریزی سایر شهرها و شهرداری ها نیز از آن بهره ببرند.

مدیر کل میراث فرهنگی هرمزگان اشاره به اینکه شهر سیریک دارای ظرفیت های بسیاری در حوزه گردشگری است که به خوبی معرفی نشده اند، افزود: همچنین در این جلسه مقرر شد دو بیلبورد تبلیغاتی برای معرفی جاذبه های گردشگری شهرستان سیریک توسط شهرداری اختصاص یابد.

کمالی شهردار سیریک نیز گفت: شهرداری سیریک تلاش لازم را برای همراهی و همکاری با سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری به کار می گیرد تا بتواند سیریک را به جایگاه واقعی خود در زمینه گردشگری برساند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.