سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس از اجرای طرح کاشت نهال به درخواست شهروندان با عنوان«شهروند شهر سبز» طی روزهای آتی خبر داد.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج فارس، مصطفی خادم با اعلام این خبر اظهار کرد: درخت یکی از زیباترین مظاهر خلقت و جلوه‌ای از تجلیات آفریدگار عالم، نماد آبادانی و شاخص سبزی و خرمی و مظهر زندگی است‌. از همین رو باید فرهنگ درختکاری را میان شهروندان نهادینه کنیم.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس مشارکت را رکن مهم توسعه و نگهداشت فضای سبز عنوان کرد و ادامه داد: این طرح با هدف توسعه فضای سبز و ایجاد زیبایی بصری و تلطیف هوا، به درخواست شهروندان توسط این سازمان در شهر بندرعباس اجرا می‌شود.

خادم گفت: در این طرح برای توسعه فضای سبز شهری، بنا به درخواست شهروندان جهت مشارکت در کاشت درختان و شهروند متهعد به نگهداری از درخت می‌شود.

سرپرست سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس اظهار کرد: شهروندان ساکن شهر بندرعباس می‌توانند درخواست‌های خود را با سامانه 137 و یا از طریق ثبت درخواست خود در سایت سازمان به آدرس www.smfazayesabz.bandarabbas.ir   یا از طریق تماس با شما تماس با شماره تلفن 09025213257، درصفحه اینستاگرام سازمان به آدرس sima_manzar_fazayesabzeshahri درخواست های خود را ثبت کنند.

خادم خاطرنشان کرد: پس از ثبت درخواست شهروندان، کارشناسان از محل مورد درخواست بازدید و در صورت داشتن شرایط کاشت و داشت، اقدام به کاشت می‌شود.

وی همچنین تصریح کرد: در هنگام کاشت، بروشور آموزش نگهداری از درخت کهاشت شده در اختیار شهروند قرار می گیرد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.