دکترسیدعباس صالحی شامگاه یکشنبه در پایان سفر دو روزه به هرمزگان در جمع خبرنگاران افزود: تعهدات این تفاهم نامه ۵۰۱میلیارد ریالی دوساله است و بخشی از موارد آن نیز غیرمالی است .

وی تفاهمنامه با استاندار هرمزگان را سیزدهمین تفاهمنامه استانی اعلام و اضافه کرد: ارزش مالی ۱۲تفاهمنامه پیشین ۸هزار میلیارد ریال است.

صالحی یادآور شد: مبلغ در نظر گرفته شده برای توسعه زیرساخت های فرهنگی استان، غیر از اعتبار مربوط به تالار فرهنگی و کتابخانه مرکزی بندرعباس است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از تکمیل مجتمع های فرهنگی و هنری شهرستان ها، تکمیل و تجهیز ۴۲فرهنگسرای روستایی و ایجاد ۱۰نگارخانه و ۱۰تماشاخانه (پلاتو) در شهرهای مختلف هرمزگان به عنوان دیگر بندهای این تفاهمنامه نام برد.

صالحی همچنین از پیش بینی بندهایی در حوزه برنامه ای برای بخش های فرهنگی و ادبی، هنری، قرآنی و سینمایی در تفاهمنامه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با استاندار هرمزگان خبر داد.

صالحی در جریان سفر ۲روزه به استان هرمزگان ، ضمن حضور در شهرهای بندرعباس، بندرلنگه، بندرکنگ و رودان ، در آیین های بهره برداری از چند طرح فرهنگی شرکت کرد.

تجلیل از تعدادی از هنرمندان پیشکسوت و دیدار با اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه در شهرهای مختلف از دیگر برنامه های سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به هرمزگان بود.

وی شامگاه یکشنبه پس از پایان نشست خبری، بندرعباس را به مقصد تهران ترک کرد.

۶۰۴۸/۲۰۹۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.