نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: برای تحقق این هدف و کمک به آموزش و پرورش استان صدای این مجموعه در مطالبه گری هستم و به معلمی و عضوی از جامعه فرهنگی و دانشگاهی استان بودن افتخار می کنم.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده روز یکشنبه در دیدار مدیرکل و اعضای شورای معاونان آموزش و پرورش استان با وی افزود: تلاش و مجاهدت مسوولان آموزش و پرورش هرمزگان برای تعلیم و تربیت و دغدغه مندی این مجموعه را به عینه شاهد هستیم.

وی اظهارکرد: پایه توسعه جامعه آموزش و پرورش است و به طور قطع اگر این مجموعه در تربیت نیروی انسانی موفق عمل کند ثمربخشی آن را در جامعه خواهیم دید. 

امام جمعه بندرعباس اظهارداشت: حضرت امام خمینی (ره) از معلمی به عنوان شغل انبیا یاد کرد و رسالت عالمان دین نیز تحقق این هدف است. 

وی خطاب به مسوولان آموزش و پرورش یادآورشد: ماموریت مشترکی بر عهده ما گذاشته شده که باید با کمک یکدیگر و هم افزایی در امور آن را دنبال کنیم. 

عبادی زاده، رسالت آموزش وپرورش را ترویج علم بر پایه تزکیه و تربیت نفس عنوان کرد و گفت: اساس آینده کشور از این مجموعه شکل می گیرد و باید سرمایه گذاری‌ها به سمت تربیت و توسعه نیروی انسانی متعهد و متخصص برود.

توجه ویژه ای به زیرساخت های آموزشی هرمزگان شود

نماینده ولی فقیه درهرمزگان گفت: عدالت ایجاب می کند که درهمه بخش‌ها از جمله زیرساخت‌ها، منابع، امکانات و سهمیه دانشگاه ها به این استان توجه مضاعفی شود.

وی عدالت آموزشی را فراهم شدن بستر رشد استان‌های کم برخوردار دانست و خاطرنشان کرد: باید فاصله‌ها را برداشت تا آموزش وپرورش استان‌هایی مانند هرمزگان به سطح استان‌های برخوردار برسند.

وی بیان داشت: بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب عدالت باید تبدیل به گفتمان و مطالبه گری شود و در این بخش همگام و همراه با آموزش و پرورش صدای این مجموعه در مطالبه گری هستم.

امام جمعه بندرعباس با تاکید مجدد براین که همه باید آموزش و پرورش را حمایت کنند، یادآورشد: دولت، خیران، آحاد مردم و حوزه‌های علمیه باید آنچه را در توان دارند برای اعتلای آموزش و پرورش به کار ببندند تا بتوانیم با برخورداری از آموزش و پرورش توسعه یافته رشد و بالندگی کشور را تضمین کنیم.

عبادی زاده در پایان گفت: آموزش و پرورش استان باید از همه امکانات موجود نهایت استفاده را داشته باشد و در این میان از ظرفیت حوزه‌های علمیه و همه بخش‌های برون سازمانی بهره بگیرد.

نیاز حمایت از آموزش و پرورش هستیم

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان نیز گفت: برای اینکه بتوانیم آموزش و پرورش را در مسیر موفقیت سرعت ببخشیم، نیازمند حمایت از این مجموعه هستیم و همه باید این نهاد را از خودشان بدانند.

موسی دادی زاده سرخایی افزود: با وجود محدودیت‌ها و کمبود منابع و مشکلات دیرینه، روند روبه رشد شاخص ها در همه بخش ها برای آموزش و پرورش استان شاهد هستیم که این مهم در سایه تلاش و همت جمعی است.

وی با قدردانی از رهنمودهای عالمانه نماینده ولی فقیه در هرمزگان خاطرنشان کرد: به طور قطع بهره گیری از این ارشادها و دلگرمی ایجاد شده می تواند در پیشبرد برنامه های آموزش و پرورش استان بسیار موثر باشد و این همگرایی و هم افزایی را فصل نوینی برای تعلیم و تربیت استان می دانیم.

۷۱۹۵/۶۰۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.