نماینده ولی فقیه در هرمزگان روز شنبه در شورای فرهنگ عمومی هرمزگان افزود: اگر فکر تمدن سازی در تک تک افراد جامعه جای نگیرد، تبدیل به تمدن نمی شود و شورای فرهنگ عمومی وظیفه دارد اندیشه تمدنی و سبک زندگی اسلامی را احیا و ترویج کند.

حجت‌الاسلام محمد عبادی زاده ادامه داد: در مرحله جدید نکاتی باید مورد توجه قرار گیرد و برای موفقیت راهی جز تقویت پشتوانه کارشناسی شورا وجود ندارد تا کارها مستند به فعالیت های علمی باشد.

وی که در این نشست حکم ریاست شورای فرهنگ عمومی هرمزگان را از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کرد، افزود: توجه هر چه بیشتر به کارگروه فرهنگ از اولویت های مقطع جدید شورای فرهنگ عمومی است و کارشناسان و متخصصان  دانشگاه ها می توانند مشاوره های خوبی در این زمینه بدهند.

امام جمعه بندرعباس خاطر نشان شد: برنامه های آینده این شورا مستند به کار کارشناسی خواهد شد و دستور کارها فی البداهه نخواهد بود و توان اعضا نباید صرف امور تشریفاتی شود.  

حجت الاسلام عبادی زاده یادآور شد: پیش نویس برنامه شورای فرهنگ عمومی تهیه شده و برای دریافت نظر کارشناسان با آنان به اشتراک گذاشته شده که این برنامه نقشه راه خواهد شد و حوزه‌های علمیه نیز پشتوانه فعالیت های این شورا خواهند بود.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان خاطر نشان کرد: مطالبه ها و تحول های مورد نیاز در جامعه از طریق شورای فرهنگ عمومی هرمزگان پیگیری می شود.

وی یادآور شد: فرهنگ حوزه‌ای است که باید در تمام تار و پود جامعه هویدا باشدو اقتصاد و حوزه‌های دیگر نیز به آن  نیاز دارند و مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به صورت جدی به این موضوع پرداخته اند که همه باید برای تحقق اهداف آن تلاش کنیم.

۳۲۱۹/۲۰۹۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.