مدیرکل جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان با بیان اینکه توجه به پیشگیری از حوادث کار و بهبود روابط کارگر و کارفرما را نیز جدی خواهم گرفت، تصریح کرد: تلاش خواهم کرد سلامت کاری را به‌عنوان شاخصه اصلی به‌کارگیرم.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج فارس، هادی ابراهیمی صبح امروز در آیین تکریم و معارفه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان اظهار کرد: از تمامی همکارانم که به همکاری و توانمندی‌شان در این راه ایمان‌دارم تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه از تمامی مدیران کلی که در تمام این سال‌ها افتخار همکاری با آن‌ها را داشتیم نیز تشکر می‌کنم، افزود: عقلانیت حکم می‌کند با در نظر گرفتن شرایط منطقه‌ای با بهره‌گیری از روش‌های علمی و توجه به ظرفیت‌های استانی به‌خصوص در بعد سرمایه انسانی به توسعه در بستر اقتصاد مقاومتی تأکید کنم.

مدیرکل جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان عنوان کرد: بنده تلاش می‌کنم با بهره‌گیری از توان همکارانم و استفاده ازنظر متخصصین و کمک شرکای کاری این اداره کل در محور برنامه‌های وزارت گام بردارم، تقویت بخش انسانی و توجه به بازار کار و توسعه نهادسازی در تکمیل زنجیره تولید، توسعه ترویج تعاون، توسعه اشتعال‌های خانگی، رفع مشکل تعاونی‌ها با مشارکت اتحادیه‌های تعاونی‌ها، بهره‌گیری از ظرفیت بخش خصوص و تشکل‌ها و توجه به جوانان و نیروهای بومی و مشارکت دادن آن‌ها از برنامه‌های آینده اینجانب است.

ابراهیمی عنوان کرد: توجه به پیشگیری از حوادث کار و بهبود روابط کارگر و کارفرما را نیز جدی خواهم گرفت، تلاش خواهم کرد سلامت کاری را به‌عنوان شاخصه اصلی به‌کارگیرم.

وی اضافه کرد: از وزیر تعاون و معاونینش از اعتمادی که بنده داشتند تشکر می‌کنم، از استاندار هرمزگان که توجه خاصی به بخش تعاون و اشتغال مردم هرمزگان داشتند و از مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس نیز قدردانی می‌کنم.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.