عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: خاشعانه دستان مقام معظم رهبری را می‌بوسیم که فرزندی از دیار هرمزگان را در جایگاه نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان قرار دادند.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، حسین هاشمی تختی صبح امروز در آئین تکریم و معارفه نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان، افزود: با توجه به کسالت محمد آشوری(رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس) به نمایندگی از مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس امروز به ایراد سخنرانی می‌پردازم.

وی ادامه داد: خاشعانه دستان مقام معظم رهبری را می‌بوسیم که فرزندی از دیار هرمزگان را در جایگاه نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان قرار دادند.

عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: با این انتخاب آرامشی به جامعه بازگشت و عالمی از بهترین‌ها در جایگاه نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان قرار گرفت.

هاشمی تختی با بیان اینکه انصافاً در استانی هستیم که موضوعات مختلفی برای اختلاف وجود دارد، تصریح کرد: آیت‌الله نعیم‌آبادی با درایت اختلاف‌ها را خنثی کرد و سهم عمده‌ای در وحدت امروز هرمزگان دارد و خدمات بی‌شائبه وی را فراموش نخواهیم کرد.

وی افزود: کار اساسی آیت‌الله نعیم‌آبادی نهضت مسجد سازی در استان هرمزگان است که در سراسر استان نیز متبلور شد.

عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبادی زاده از بین گزینه‌های مختلف نیز برگزیده شد که چهره علمی، امتحان پسندیده و مورد وثوق مردم و مورد اعتماد مقام معظم رهبری است.

وی ادامه داد: هرمزگان استانی است که مردم مدافعین مرزهای کشورمان و خلیج‌فارس هستند و همواره برای حفظ کیان کشورمان ایستاده‌اند.

هاشمی تختی با اشاره به اینکه هر شناور در هرمزگان ناوچه‌ای در مقابل دشمنان است، عنوان کرد: اولین کسی خواهم بود که در صورت لزوم مجلس را ترک و با ندای مقام معظم رهبری مقابل دشمنان در صحنه نبرد می‌ایستم.

وی خاطرنشان کرد: درخواست مردم هرمزگان این است که هرساله در روز خلیج‌فارس یا 12 تیر سالروز شهدای ایرباس به دیدار مقام معظم رهبری بروند.

عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: استان هرمزگان با تمام ویژگی‌هایش الگویی برای تمامی نقاط کشور است که در شرایط جنگ اقتصادی، هرمزگان تبدیل به کارگاه سازندگی شده است.

وی در پایان گفت: با وجود استاندار دلسوز و مجمع نمایندگان همراه فضای کار و تلاش در هرمزگان به وجود آمده است.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.