رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان از ضرب و شستم پرسنل اورژانس 115 سیریک توسط عوامل ناشناس خبر داد.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، دکتر محمود حسین پور با اعلام این خبر گفت: حدود ساعت 22:19 شب گذشته(13 تیرماه) در پی اعلام حادثه واژگونی خودرو در مسیر شهرستان سیریک به میناب، به مرکز پیام اورژانس 115 سیریک، بلافاصله آمبولانس پایگاه جاده‌ای کوهستک به محل حادثه اعزام شد.

وی اظهار کرد:  تیم اعزامی  اورژانس ۱۱۵، در سریع‌ترین زمان در صحنه تصادف حاضر و  بعد از انجام اقدامات درمانی اولیه در محل حادثه، با توجه به وضعیت جسمانی مصدوم، جهت ادامه درمان، مصدوم را به بیمارستان حضرت ابوالفضل میناب منتقل می‌کنند که بین راه در مسیر روستای زهوکی موردحمله افراد ناشناس قرار می‌گیرد.

حسین پور خاطرنشان کرد: این افراد که قصد فراری دادن مصدوم را داشتند با سد کردن راه آمبولانس، علاوه برخسارت به آمبولانس، به پرسنل اورژانس 115 که در حال خدمات‌رسانی به مصدوم بودند، حمله کرده و آن‌ها را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند.

وی بیان کرد: متأسفانه در این حادثه هر دو همکار اورژانس 115 شدیداً آسیب‌دیده و جهت درمان به بیمارستان حضرت ابوالفضل میناب منتقل شدند و با توجه به‌شدت ضربات وارده  یوسف زارعی که دچار تروما و ضربه به ناحیه سر و گردن شده بود با توجه به وخامت حالش، جهت انجام سی‌تی‌اسکن و انجام اقدامات درمانی حدود ساعت 2 بامداد به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس منتقل‌شده که همچنان تحت نظر است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان هرمزگان ادامه داد: چاکر رئیسی نیز که به دنبال تروما به‌صورت و چشم راست دچار پارگی قرنیه و آسیب به شبکیه شده است جهت ادامه درمان، صبح امروز به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس منتقل شد.

حسین پور ضمن اشاره به ضرب و شتم پرسنل خدوم اورژانس، به‌خصوص در حین خدمت‌رسانی که تاکنون چندین بار رخ داده، از مراجع قضایی خواستار پیگیری موضوع تا حصول نتیجه و اعمال مجازات قانونی شد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.