مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان از برگزاری کارگاه های آموزشی در راستای توانمندسازی بانوان خبر داد و گفت: تاکنون ۳۰ بانو در جزیره لارک موفق به گذراندن این دوره ها شدند.

به گزارش ایسنا، مطنقه خلیج فارس، مریم یگانه در بازدید از طرح های تسهیل گری بانوان در جزیره لارک ضمن اعلام این خبر، افزود: ۳۰ بانو در جزیره لارک موفق به گذراندن دوره های توانمندسازی ویژه بانوان شدند و این دوره ها همچنان ادامه خواهند داشت.

وی اضافه کرد: فاز اول دوره های آموزشی ویژه بانوان با هدف توانمندسازی، رشد و توسعه صنعت بوم گردی و ایجاد اشتغال و کارآفرینی در جمعیت بانوی جزیره لارک برگزار شد.

یگانه با اشاره دوره های آموزشی ویژه بانوان در جزیره لارک، خاطر نشان کرد: از جمله دوره های آموزش بومیان جزیره لارک در رشته های مدیر بوم خانه های گردشگری و راهنمای محلی بوم گردی، صنایع غذایی، گلدوزی ماشینی و تکه دوزی با چرخ می توان اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: این دوره ها در راستای توانمند سازی بانوان بومی جزیره برگزار می شود تا با توانمند سازی آنان از طریق خانه های بوم گردی و فروش صنایع دستی و همچنین غذاهای محلی درآمدزدایی کنند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.