به گزارش ایرنا، فریدون همتی عصر چهارشنبه در نشست شورای راهبردی توسعه گردشگری استان هرمزگان اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین این موارد کاهش فرآیند صدور مجوزها و تسریع در صدور مجوزهای سرمایه‌گذاری برای بخش خصوصی است.
وی اضافه کرد: سرعت بخشیدن به صدور مجوزها یکی از مسائل مهم در سطح کشور محسوب می‌شود که دولت نیز به آن ورود کرده و نیاز است دستگاه‌های مسوول در این حوزه اقدامات خود را مورد بررسی و در راستای اصلاح فرآیندها گام بردارند.
استاندار هرمزگان بیان داشت: باید الزام های رسیدن به هدف جذب 10 میلیون گردشگر در استان در زمینه های زیرساخت ‌ها، اشتغال، تبلیغات، حمل و نقل و آموزش به طور دقیق احصاء و در این راستا اقدام شود.
همتی با اشاره به تهیه پیش نویس سند توسعه گردشگری استان هرمزگان، تصریح کرد: باید نظرهای کارشناسی از سوی مدیران و صاحب نظران در خصوص این پیش نویس ارایه تا یک طرح و سند جامع و قابل قبول برای همگان در حوزه گردشگری هرمزگان تدوین و بر مبنای آن گام برداریم.
وی معرفی ظرفیت ها و تبلیغ جاذبه های گردشگری استان هرمزگان را بسیار مهم دانست و بیان داشت: تهیه یک برنامه مدون در حوزه تبلیغات و اطلاع رسانی در حوزه گردشگری یکی از پیوست های مهم سند جامع گردشگری استان هرمزگان است که باید انجام شود.
7198/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.